Tillägg..

Har du varken självförtroende eller självdistans kan du komma undan om du pratar strömsundsdialekt. Det är det bästa jag vet. Det var därför jag blev tonårsförälskad i Alanya 07.

Finally.

Det absolut mest attraktiva är en människa med bra självförtroende men ändå har rejäl självdistans. Jag smälter direkt. DIREKT!






Aaaaah




Jag verkar ju vara den enda människan i världen som har missat den här filmen? Nu måste jag kolla på den varje morgon för så blir jag överlycklig!

Jävla toppen!

Jahaja, det gick visst att färga mörkbrunt hår rött. Det gick speciellt bra att färga min blonda utväxt röd haha. Jag har fler nyanser i håret än jävla regnbågen. Jaja, Jennifer tyckte det såg bra ut i morse men jag överväger att färga om utväxten.

Jag är dessutom lite skärrad för jag drömde inatt att Lucas kunde prata!
Han måste alltid vara bebis!


Fantastiskt.


Idag har jag budat på mina semesterveckor. Skulle sitta riktigt fint om jag inte fick semester veckorna jag är borta. Speciellt med tanke på att vi varken har ombokning eller avbeställningsskydd på resan. Kan man inte lägga till sånt??!!!! Jävla helvete. Jaja, det är väl som det är med den saken. Imorse klev jag upp 04:45. Men dagen har gått bra och nu har jag precis kommit hem och ska ta en dusch innan jag ska träffa fröken Persson ute i Birsta. Hon ville tydligen visa mig en bikini, vad glad hon kommer bli om hon får resa själv till turken. Men det är säkert bra för hennes utveckling!





Notera vad fruktansvärt snygg och spexig jag kan vara när jag är bakis!


Kul.

Hej magsjuka. Om jag inte bloggar mer är det för att jag har dött av uppkräkta organ.

Längst fram i taxin.

Jag har aldrig varit så nära att spy som jag var nyss när jag rensade avloppen i badrummet. Fyyyyyyyy fan, det är vid såna här tillfällen jag förstår varför folk blir sambo med händiga karlar. Näe, nu ska jag duscha och åka till bosvedjan till mina flickvänner.


Jag var något sliten i lördags men Jennifer var en fräsching som vanligt!




?

Anonym; Jag har inte gjort ett dugg med karln. Han är för brun för min smak.

Första dagen avklarad.

Herregud vad roligt jag hade igår. Nu måste jag bara hem och kolla så dom inte har snott allt jag äger och har. Jag orkar inte skriva så jag lägger in en hög med bilder istället;



















Me and THE DADDY!!







Jag hade så jäääävla roligt igår!

Ah ah aaaaah

Herregud jag lyssnade lite på Whirlwind med Broder Daniel och för en sekund kändes det nästan som att jag var 14 år, full på hb och kär i mitt första riktiga hångel. Det var tider det. Nog om det. Nu ska jag sova så jag i helgen orkar vara 22 år, full på vin och kär i han som det alltid har handlat om. Inte mycket har ändrats alltså. Det skulle vara bröststorleken då!





Ja just...

Hittar ni några fina klänningar ute på internet så LÄNKA LÄNKA LÄNKA i kommentarerna. Jag vill ha en röd!

Ah ditt mongo.

Jag blir så irriterad att jag skulle kunna börja grina. Skit i det och nu fokuserar vi på helgen när det ska vara ENBART tjejer. I alla fall när vi går ut. Detta är inte en tidpunkt när jag orkar ha någon som flåsar mig i nacken hela kvällen. Samtliga män kan därför stanna inne i helgen och lägga patiens eller dylikt.
Maila för fler förslag.

Två dagar.

Sådärja, nu är det bara två arbetsdagar kvar innan jag är ledig tre. Idag är 40958956 dagen jag vaknar med huvudvärk och det kan ju iofs bero på att jag sover så jävla mycket. Pappa ringde nyss och sa att jag hade järnbrist och tyckte jag skulle göra något åt saken. Jag ska nog gräva fram något ur skåpet, där finns alla möjliga vitaminer och piller!

Näe, jag klev nyss ut ur duschen så håret droppar och jag håller dessutom på att koka soppa så jag måste avlägsna mig!



Gud vad jag saknar den lilla skruttungen!!!

Jävla facebook.

Tror du att Lisa Häggblom har haft en könssjukdom? JA har någon förrädare svarat!

Happily never after.

Wish I could press rewind
and rewrite every line
To the story of me and you



Nu har jag faktiskt jättebråttom.

Jag hade tråkigt så jag slängde snabbt ihop en frågesport om mig själv! Jag tyckte att ni också skulle ha ngt att göra medans jag jobbar!


http://www.quizyourfriends.com/take-quiz.php?id=0902170912015625&a=1&

Mitt i kaoset.

Imorgon åker Thessa till andra sidan jordklotet och här sitter vi kvar. Men hon kommer ju inte vara borta föralltid även om jag kommer sakna henne jättemycket! Vi hade en sån sjuk vinter, men roligare får man leta efter!
Jag älskar dig gullan!


Bild från kvällen då man kan säga att  hela mitt liv gick åt helvete hahaha




I alla fall. Nu måste jag försöka samla ihop mig innan jag börjar jobba klockan 16. Jag måste fila naglarna, jag har tvingat med mig jennifer för att göra gelenaglar nästa vecka. Mina ser så sorgliga ut nu när varannan är lång och varannan är kort och dessutom är alla jävligt skeva. Någon jävla måtta får det fan vara. Jag har dessutom hittat klänningen som jag ska ha på mig när jag fyller 23 och Jennifer ska bära omkring på mig en hel dag! Jag ska beställa den inatt när jag kommer hem. Om den finns kvar då vill säga. Gör den inte den kommer jag få ett nervsammanbrott. Jag har ju knappt 4 månader på mig.




Jag hatar dig ditt jävla as. Hoppas du får vinterkräksjuka och klamydia.

Men för fan.

Sanna ditt rikspucko det är för fan i mitt vardagsrum men tack för att du tycker att det ser ut som som sunkirish! hahaha

Hahaha

Nu har jag snabbladdat batteriet och BB:s sladd till kameran. Herregud vilken bild jag hittade;



Gud vad jag skrattade, och skrattar fortfarande. Jag älskar Jennifers min och våra superhållningar!!!!



Näe, nu måste jag städa och packa ihop kläderna jag ska ha med mig söderut.




FÖRRESTEN. Ser ni vad snygga slingor Jennifer har? Det är faktiskt jag som har gjort dom. Vill nu ha hjälp mig så ring mig men jag är dyr!
118118 har mitt nummer 

Snart helg.

Nu är det bara två arbetsdagar kvar innan jag åker ner till syster och Maja. Jag saknar dom!!! Tyvärr så är en rejäl rengöring av lägenheten högst nödvändig innan jag åker. Men jag tar det imorgon. Jag älskar att skjuta upp saker. Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt även om jag vet redan nu att det är en ren lögn. Men det är bra att ha visioner I guess. Men nu ska jag nätshoppa en klänning till min födelsedag. Dock tyckte Jennifer att jag hellre borde ha en t-shirt där det står "jag fyller år så fyll mig med så mycket gratis sprit som ni bara kan". Jag framförde en önskan om att bli buren hela den dagen men hon lät jävligt negativ. Tråkig attityd!


Så jävla typiskt.

Jag fattar inte varför jag aldrig kan bli nöjd. Näe, det är väl dags för mig att än en gång sätta mig själv i skiten. Orkar inte blogga och orkar inte fundera. Orkar dock åka hem och sova som jag får göra om lite drygt 2 timmar. Lucky me.

Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd
För lång eller kort eller smal eller bred
Jag vill hitta rätt men jag ser bara fel
Aldrig nöjd, jag blir aldrig nöjd
Ingen kan vara perfekt, det kan jag förstå
Men herregud, jag kan få bättre än så

Ojoj.

Nu är det slut med tänkandet, från och med nu går jag enbart på känsla...

Alldeles fantastiskt.

Det absolut bästa som finns är när människor (oftast tjejer) gör allt för att göra sitt ex svartsjuka. Det är så jävla genomskinligt. Därför blir man lite förvånad när en kille försöker köra på samma grej. Men såklart gör dom det mycket sämre. Det finns inget vi tjejer är så bra på som att manipulera och manipulera tills vi får som vi vill. Vid närmare eftertanke kanske det är vi som är de största asen.

What will be, will be.

Jag måste plocka ihop tvätten men jag orkar inte. Jag blev lite deprimerad av senaste GG. Men nu måste jag fan samla ihop mig och skrapa mig upp från soffan. Och beställa en ny plattång. Kul att jag iaf hann använda den 2 ggr.


Ledig.

Jag fattar inte ens att jag är ledig idag. Jag vaknade av att telefonen ringde imorse klockan nio från skyddat nummer och när jag svarade var det någon som sa "Ja hej, det är ****". Jag har förmodligen aldrig varit så nära en hjärtinfarkt. Men det visade sig att det var min gamla hyresvärd och att min nya klänning hade kommit till honom igen. Hoppas den passar annars kommer jag tappa det. Men nu ska jag upp och äta frukost, tvätta, städa och sen ska jag och T-gull ut och äta middag. Det ska bli mycket trevligt. Något som inte är speciellt trevligt är en liten jävla brudjävel som tydligen har ett horn i sidan till mig helt utan anledning.
Lägg av eller dö säger jag bara.





Alltså fy fan vad roligt jag har hela tiden. Det ser ut att bli det bästa året ever!

Men åååååååh.

Vilket jävla rikspucko. Nu konverterar jag till den lesbiska sidan.

Söndag.

Nu är jag med Jennifer hemma hos hennes broder. Vi sitter och diskuterar våra erövringar. Vi hade så jävla roligt i fredags, både på krogen och på efterfesten. Jennifer kom hem med ont i svanken och jag åkte till jobbet extremt outvilad pga hård soffa. Jag kan knappt vänta tills våra två veckor i turken, det kommer bli katastroooooooooof!



Det finns ju inga bilder att lägga ut så jag bjuder på den här.
Jempa och mr Lets make babies.

Let´s make babies.

If I were a boy, I would turn off my phone
Tell everyone it's broken so they think that I was sleeping alone
I'd put myself first and make the rules as I go
Cause I know that she'd be faithful, waiting for me to come home




Friday.

Igår lyckades jag äntligen boka tatueringstid! Jag sov ute hos Emelie inatt och vaknade 06:45 av att Lucas var klarvaken och på spotthumör. Jag är ju inte den som är den så medan Emelie tog ansvar för den lille så somnade jag om och vaknade av att Kelly slickade mig i ansiktet kvart över elva. Det kändes som ett lagomt fräscht sätt att vakna på. I vilket fall jobbar jag hela helgen nu igen. Men det är väl bara att bita ihop som pappa skulle ha sagt. Ikväll efter jobbet ska jag göra en avstickare till dit Jennifer befinner sig innan jag åker hem och sover. Hoppas dom blir asfulla och har jätteroligt. Jag tar igen det på söndag medan dom ligger hemma och vältrar sig i spritångest.



Mys.

Men gud vilken mysig dag. Först åkte jag ut till Thessa och vi hann med surr och en snabbfika och dessutom hann vi bestämma att vi ska gå ut på söndag! Sen köpte jag och Emelie hårfärg och åkte hem till Stella och Sirwan och färgade hår. Äntligen är utväxten borta, den har orsakat mycket stress i mitt liv. Jag har gosat extremt mycket med Lucas idag, han har inte fått vara ifred en sekund. Lilla lilla gosungen.

 








Onsdag.

Okej, snabbstäda, duscha, ut till Thessa, umgås med Emelie och gullunge.



LEGENDTOMMY säger;
you dont belive me
Lisa säger;
hah of course I dont.

Folk behöver inte tro att dom kan komma här och komma.


Aaaaaaaaaaaaj.

Ursäkta mig men Ida lurade visst i mig kycklinggryta med TURKISK YOGHURT i. Vilket resulterade i att jag nu försöker hålla mig vid liv trots magsmärtor från matfors (helvetet alltså). Okej, aldrig mer mjölkprodukter.

Om jag inte bloggar i morgon har jag dött pga;


Mättmättmätt.

Herregud vad mätt jag är. Jag är hos Ida och vi har precis ätit klyftpotatis, kycklingryta och sallad. Jag är så sjukt mätt att jag överväger att kräkas. Min kräkfobi har nästan försvunnit efter fyllekräkningarna och bebisspyorna som haglar haha. Nu står Ida och diskar och jag latar mig för ovanlighetens skull. Nu tänkte jag snart tvinga henne att göra en smoothie! Sånt går alltid ner. Och imorgon är jag ledig! Kan ni förstå det? Jag tycker inte att jag gör annat än jobbar. Iofs ska jag jobba torsdag till söndag men det är smällar man får ta. Turkietkassan blir glad.

Imorgon ska jag ringa och boka tid för mina tatueringar! Ja, jag är nervös.




Skit i alla dårar Jennifer och satsa på mig!


God natt.

But we're running through the fire when there's nothing left to save
It's like chasing the very last train when we both know it's too late

Let me hold you for the last time
It's the last chance to feel again





Nu ska den här tösen sova. God natters.

Karlar.

Moget att dissa någon i sin facebookstatus hahahahahahhaa









Då är det bättre att skaffa blogg och vara kryptisk.

Att dubbelspela.

På min första rast var jag tvungen att gå och lägga mig i vilrummet och ta en kvarts powernap. Jag var så jävla trött imorse att jag trodde på riktigt att jag skulle dö. Det var inte långt till tårarna när klockan var 7:00 och jag stod ute i minusgrader och skrapade bilrutorna. Emigrationen har aldrig varit så nära. Men det vart bättre för efter jobbet var jag och Frida och köpte varsin sallad och sen gosade jag lite med bebis. Även fast det första hon gjorde var att kräkas på mig när jag tog upp henne haha. Men man kan ju ändå inte motstå den gullungen!!!




Lina ditt rikspucko hör av dig då så kan vi träffas himla svammelmaja!
Här får du en till bröstbild!




Det finns tamejfan bara osmickrande bilder på mig nuförtiden men vad fan ska jag göra när ALLT är borta. Jennifer är en mästerfotograf.

Han som tar men aldrig ger.

Ja herregud. Nu är jag precis hemkommen från jobbet och nu är det in i duschen med mig och sen ner i säng. Jag skulle behöva massor med tid åt att; sova och fundera. Jag har haft dunderhuvudvärk nu i flera dagar bara för att jag funderar så mycket. Min hjärna är inte så van att tänka speciellt mycket. Snacka om att den har fått gå på högvarv senaste veckorna. Nog om det, om två veckor åker jag ner till Stockholm och umgås med syster och Maja.

Igår var jag hos Mattsson;


Mycket fint.


RSS 2.0