Lisa aka fastighetsägare.

Jag är lägenhetsägare!

Håhåjaja.

Jag orkar inte ens skriva att jag är trött eftersom jag tjatar om det i varje jävla inlägg. Har nyss varit på body low och ska snart äta lite soppa eftersom jag inte han äta någon middag förutom en smoothie som såg ut som gult kräks. Men den var himla god!


Nu blir det dusch och koka soppa innan desperate!


(om någon undrar så är jag lika trött som vanligt)

Tillägg.

Om min former co-worker Peter mot förmodan skulle läsa här så JA, JAG HAR EN FLATLUS PÅ RYGGEN.

Så jävla komiskt.

Så jävla roligt när folk gnäller på andra när dom är likadana själv. Låtsas vara nån helt annan, eller iaf låtsas leva det perfekta livet. För visst var det så?

En annan lever ju ett sugigt liv och det hymlar jag inte med haha

Inga jävla posebilder här inte, här visas den bittra sanningen. Som här tex

image195

Det ändå jag tänker när jag ser denna är BRING SHAMU BACK TO THE OCEAN


Måndag.

Jag har nyss sovit 30 minuter och är så trött att jag känner döden flåsa i nacken hahaha. Men nu har jag bokat core 19:45 så HEJ DÅ!

Det här med drömmar.

Alltså undra var alla drömmar kommer ifrån? Mina kommer iaf från psycholand, jag drömmer så sjuka saker att jag är alldeles förstörd när jag vaknar hahaha heeeeeeeeeeeelt sjukt! Jämt. (Inatt var Alex och Calle Schulman inblandade. Jag vill inte gå in närmare på det. Jag är fortfarande så jävla generad och kan aldrig mer gå in på 1000apor.) Jag drömmer aldrig normala drömmar. Men inatt ska jag verkligen försöka.

Jaha, annars då? Jag och Tony spenderade ett liv ute i Birsta idag och jag köpte en mixer. Fan vad bra! Sen var vi och tränade och sen for jag hem och försökte koka fisk. Det slutade med att jag slängde det där förbannade fiskhelvetet och stekte på några basilikapuckar istället. Men mixern i af gav mig världens godaste smoothie! Banan, passionsfrukt, jordgubbar och vaniljyoghurt. Jag svepte den på en sekund och sen led jag mig igenom Sanningens ögonblick. Helt sjukt program. Om jag skulle vara med skulle alla hata mig efter hahaha

Nu ska jag sova så jag orkar jobba imorgon samt springa ett jävla varv runt sidsjön.


image194
(bild från dagensmedia)

Jag måste blogga som fan så jag inte ser den här bilden så fort jag går in på bloggen.
Dirty Schulmans!

åså ja ba

Jaha, då har man sprungit runt sidsjön då. Fast gått en bit också om sanningen ska fram. Jag och Lina gjorde ett strålande jobb. Jag hade eg tänkt sitta hemma och sura men hon ringde så då for jag dit och gnällde så vi bestämde oss för att röra på fläsket lite. Mycket skönt. Men nu ska jag vila lite i helgen och så blir det body low på söndag igen!


ÅSÅ JAG BA MEN VAAA FAN OCH FUCK YOU OCH SEN BA FATTA HAN NADA

Inte konstigt att man blir irriterad när folk skriver sådär i bloggen.

Ingen reaktion.

Det här är vad jag gör: Jobbar, tränar och sover. Mina två lediga dagar nu i veckan har jag tagit på mig extratid och det känns kan jag säga. Har bokat in mig på Core ikväll men jag har ont i magen och är så trött att jag har dödslängtan så jag tror jag måste avboka.

SS.

Igår var jag som sagt på body low, bokade in mig på onsdag också och ikväll ska jag på core. Bra att motivationen kommer nu när mitt årskort precis ska gå ut. 15 maj närmare bestämt. Har inte riktigt bestämt hur jag ska göra nu, kanske provar Friskis ett tag eftersom vi ändå får träna gratis där genom jobbet. Det lär väl visa sig.


Fku.

Då har man varit och tränat då. Jag är mycket imponerad av min insats.

HEJA LISA!!

Jag åt nyss en kladdkakebit och fick panik! Ringde och väckte Jennifer och efter lite tjat har jag bokat in oss på Body low. Vi åker faktiskt snart och om jag fortsätter i den här takten får jag bada i en gördel.

image192

På tal om.

Talang är för övrigt också ett program man mår ganska så jävla dåligt av.

Det var då själva fan.

Morgonens kaskadspya går till grannarna som hamrar i väggen. 11:30 på en söndag! Jag han knappt börja vara irriterad innan pappa ringde och skrattade för att jag sov och frågade om jag ville ha leverbiff. Inte nog med att jag var aptrött, leverbiff är det äckligaste som finns. Nu sitter jag här utan både städlust och tvättlust. Men om jag inte tvättar kommer jag inte orka leva. JAG MÅSTE TVÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄTTA.

Typiskt, klockan 21:00 ikväll är det både Pretty woman och sanningens ögonblick! Jag måste nog se det sistnämnda för det verkar vara ett sånt där program jag älskar att plåga mig själv med. Jag kollar men jag skäms så mycket att jag mår psykiskt dåligt under hela programmet. Det är livet det!

image191

När kommer Majabaja hem?! JAG SAKNAR DIG SÄGER JAG!


Hahahaha

Har ni förresten märkt hur jävla osammanhängande jag skriver?

Jaha?

Jag är så trött att jag dör hela tiden. Imorgon ska jag städa, tvätta och träna om jag orkar (läs kommer att äta flera ton chips och behöva fettsugning) Jag bara längtar efter att få vara hemma i min lägenhet och bara gå omkring när det är alldeles rent och luktar gooooott! För första gången på en vecka vaknade jag hemma imorse. Klockan 13. Johan den glädjedödaren ringde och väckte mig så tidigt när jag hade ställt alarmet på 15:00. Jag hade ju faktiskt jobbat natt och behövde snormycket sömn. Men när man har vänner som Johan behöver man inte ovänner. Jag TRYCKTE BORT första samtalet, tydligen så gick inte budskapet riktigt fram eftersom han ringde igen.

Obligatorisk kaskadspya på den som ringer och väcker mig imorgon bitti.


men haaaaaaaaaaallååå?!

JAG VILL KÖPA EN 2:A I KORSTA SÄGER JAG!

Tack på förhand.

Fy fan.

Fy fan för människor som dig. Inspärrad på livstid borde du vara ditt lilla vider.

24 maj sa jag!

www.bluestarhotel.com


Hej dooo Sverige!

God morgon, god morgon.

Då har man sovit 10 timmar inattdå. Mycket välbehövligt. Jag har faktiskt jobbat sen i lördags. Nu har jag en helt ledig dag framför mig och på fredag börjar jag inte förrän 19:45. Två nattpass i helgen men men. Jobbar bara 3 dagar nästa vecka så jag överlever nog.

Eftersom jag inte är hemma får jag helt sonika sno lite bilder av Jennifer som jag kan lägga upp här! Enjoy!

image188

Jag & Johanna när vi spöade grabbarna i sport-buzz!

image190

Min tillfälliga sambo.


Ja, så mycket roliga bilder hade hon på sin dator.



Jaha.

Då har man kutat på bandet och varit på core då. Jag dog hela tiden. När jag kom hem belönade jag mig med några skedar Ben & Jerrys. Jag borde skjutas.

KATTSKRÄLLE!

Inte nog med att jag har så tajta jeans på mig att jag har köttsår på höfterna så tror nog Jempas grannar att jag är psykiskt störd. Jag har nämligen varit ute och ropat efter Pest högt och tydligt på bakgården! Han svarade inte och inte kom han fram heller. Det var en tjej som vände sig om och kollade skitkonstigt på mig, jag ville bara skrika "MEN JAG KAN INTE RÅ FÖR ATT DOM DÖPte KATTJÄVELN TILL EN SJUKDOM". Nu får Pest stanna ute ett tag.

I´m your´s.

Jag bor hos Jennifer i veckan, mycket trrevligt! Har precis tryckt i mig frukost och ska måla lite färg i ansiktet innan vi far till jobben. Jag jobbar bara till 13 idag, fy fan vad skönt! Sen blir det hem och laga mat och sen Ego sen tillbaka hit till kattungarna. Så små och söta. Speciellt Ulla.

Reflektion.

Jag provade just min nya kjol jag har beställt. Resultat; jag bokade genast ett corepass på ego och ska ner och springa skiten av mig innan.

I´m a bigass-mama, yes I am.

iiih

Pappa hade gjort köttfärslimpa igår och gav mig världens största matlåda. Jag var lite skeptisk i början men fan vad gott det var! Efter jobbet ska jag och Lina ta en promenix i solskenet.


Jaha.

Då var den lediga dagen över. Har haft världens mysigaste kväll hemma hos Thoran och Mattias. Vi gjorde hemmagjord pizza och fruktsallad på färsk ananas, honungsmelon och hallon. Lina skyllde på paltkoma men jag hög direkt in på godiset. Alltså att jag inte väger 100 kg är fan ett under. Jag kanske har en såndär mask i magen som käkar upp allt jag äter. Fast det förklarar inte att jag gått upp 4 kg. Men lite träning på det här så. Jag har försökt börjat träna sen i november, VAD FAN ÄR DET FÖR FEL PÅ MIG? Lite självdisciplin skulle sitta fint.

Nu är faktiskt klockan mycket och Lisa 70+ måste sova.


Lilla mamma.

Idag är det mammas födelsedag. Fy fan vad orättvist att vi inte har henne kvar längre.

image187

La la laaaa.

Jag slutar alldeles strax. Dom senaste två veckorna har jag sovit 9-10 timmar varje natt! Helt sjukt, men gud vad skönt. Det har sina fördelar att gå och lägga sig vid 21-tiden. Imorse var jag vaken flera timmar innan jag började och hann både ta en långdusch och ha en lång mysfrukost framför Desperate. Hur bra som helst! Ikväll ska jag nog vara vaken lite längre. Känner mig så cool idag. Fast less. Som vanligt.

Hahahahha

Min favorithatblogg har blivit så pinsam att jag snart inte överlever. Det är nästan som BB. Fast från Sundsvall. Frida har redan slutat läsa den pga meningen i förrförra inlägget återkom alltför ofta efter hon hade läst den!
hahahahahaha


Hahahahaha

Just ja! Fridas kommentar påminde mig om att jag måste skriva om vad som hände igår när vi for upp till Indal och hämtade flyttkartonger! Eftersom jag har en bil som är lika liten som en mikrovågsugn så fick vi verkligen pressa in kartongerna i bagaget. Iaf så när vi hade fått in alla hängde fortfarande lite utanför så vi vart tvungna att vika in kanten på alla för att dom skulle få plats riktigt. Så jag sa till Frida att hon skulle trycka in kartongerna samtidigt som jag smällde igen luckan, men att hon måste dra undan armen fort som fan när jag säger till. Så jag skriker; "ETT TVÅ TREEEEEEEEEEEE DRAA BORT ARMEEEN!!" En människa med normal reaktionsförmåga hade förmodligen dragit bort armen redan när jag började gapa men Frida rörde sig inte, så när jag redan hade smällt igen luckan stod hon kvar med armen fastklämd. Först trodde jag att hon skulle mörda mig ifall det var fråga om att amputera men hon bara garvade. Sen skrattade jag till jag dog.

Fan att jag inte knäppte kort.

Things are looking up.

Undra om min hyresvärd försöker frysa ut mig ur min lägenhet? Det är förbannat kallt här. Får väl helt enkelt frysa till augusti när det känns som om man vaknar i en bastu varje morgon. Den här sommaren ska jag ha en fläkt! En stor tyst fläkt.

Nu börjar jag faktiskt vara lite mindre less, undra varför. Det är nog för att jag börjar 12:45 imorgon. Jag försöker inte tänka på att jag ska jobba lördag till onsdag. Jag kommer förmodligen avlida men det får man ju ta. Snart åker vi faktiskt till Turkland och då ska jag bara äta och sova, haha.

Jag tror jag och Frida har fått oss en egen standardmening;

"Vad ska du göra nudå?"
"Ja, jag ska väl hem och fundera ut det lättaste sättet att ta livet av mig på."

Lite otrevlig men så jävla roligt!


Håhåjaja.

Jag antar att det är när man är som mest inställd på att ha roligt som man har tråkigt. Lördagen sög. Det enda jag gjorde var att leta efter dom jag kom dit med. Sen när de väl stängde hade jag inte min telefon heller och då vart jag ännu mer jävla less eftersom jag inte hade några nycklar hem, Träffade snorhans kompis utanför och lånade hans telefon och jag trodde jag ringde Johan men jag ringde eg Frida. Typ. Iaf Fridas nummer med en siffra fel haha. Det enda numret jag kom på i huvudet var Jennifers karls som har världshistoriens enklaste nummer. Jag kom hem till sist iaf med alla mina saker.

Igår sov jag med och kollade på desperate, sen var Tony förbi en sväng på kvällen så vi kikade på Top Model!



Stackars stackars. Sen var det bra så.


Aaaaah.

Nuså. Nu ska jag fara iväg och hämta upp kissjennifer sen ska vi på bolaget och sen shoppa något oanständigt vi kan ha på oss ikväll. Jag ska till J.Persson och det ska bli skitroligt. Ännu roligare är att jag har städat idag så jag komemr hem till en reeeeeen lägenhet. Och framförallt får jag vakna i en ren lägenhet imorgon! För hem måste man ju tydligen för annars blir det ett jävla liv hahaha


Jaha.

Rent spontant så känner jag såhär;

pincettkastrering på den som kom på att man skulle lägga vita betor och snuskäpplen i skaldjurssallad


Måste varit en karl som kom med den lysande idén.

Cpdator.

Min dator är helt mongo. Men det går iaf att logga in på facebook. Fy fan vad jag hatar facebook men ändå går jag in nästan varje dag, blir förvirrad och loggar ut igen. Vad är meningen egentligen med den sidan? Jaja, jag loggade nyss in och såg att jag hade 40 requests (stavn). Iaf så vet inte jag vad det innebär så jag fick panik hetsloggade ut och bloggade ist. Nu ska jag ner på Ego och träna bort lite fett.

Nu får det gärna bli helg kan jag känna.

Apropå ingenting.

Vilka sjuka drömmar jag drömmer hela tiden. Inatt drömde jag att jag var arg för att jag hade missat två finlandsfärjor och för att en karl gick omkring och sa under alla mina fula kläder hade jag säkert hängbröst. Jag kom iaf med tredje färjan fast det var samma hus som citygross. Sen försökte pappa få mig att köpa äckliga cider och sen vaknade jag. Det första jag såg var ett sms från Snorhan där det stod att dom hade någon ny metod för att förstora brösten.

Trött.

Nu är jag trött och vill gå hem. Jag har trots allt bara sovit 12 timmar inatt. Jag börjar tro att jag lider av afrikansk sömnsjuka. Undra om ett av symptomen också är minskad disklust.

Nya Hans Shimoda.

Om jag skulle blogga om alla sjuka grejer som händer och om allt saftigt skvaller jag egentligen sitter på skulle jag få grismycket läsare. Men nu nöjer jag mig med mina ca 2 om dagen och flinar i smyg hela dagarna.

Jag är ledig imorgon. Jag ska
Träna
Sola
Träffa pappa
Städa
Inte hetsäta

RSS 2.0