Hoho.

Jag håller på att buda på en sally-box på tradera! Den andra halvan i den här lägenheten verkar inte helt nöjd över att vi snart har åtta timmar av äkta humor hemma..


Kräk sa jag.

Jag mår så illa. Jag skulle behövt kräkts för cirka 4 timmar sen men icke. Måste sova. Måste spy.


Kräk sa jag.

Jag mår så illa. Jag skulle behövt kräkts för cirka 4 timmar sen men icke. Måste sova. Måste spy.


Jaha.

Kristoffer lovade till 100 % att hans bindningar skulle passa till min snowboard men nääääääääääe. Jag tröstade mig med att raka benen. Synd nu när det börjar bli vinter.



Fredag.

Jobb till 22:45 med en jävla magknip. Tack för den Parma. Ialla fall så har jag hämtat min snowboard idag och Kristoffer fick putta runt mig i vardagsrummet så jag fick känna om jag blir något proffs eller inte. Som det geni jag är hade jag såklart en handduk under så inte min eminenta parkett skulle repas. (Jag kommer inte bli något proffs, jag vill helst undvika att svänga och bara åka rakt ner. Helst sittande på brädan, vem fan har bestämt att man måste stå?)




Hur otippat var det inte att Aftonbladet skulle skriva att "Rezan var slut" när den stackars kraken åkte ut?


Hrm.

"Han ser ut som en sån där som har barnporr på datorn"

Lammet om Roger i Bonde söker fru.


Saneringsdag numero 3.

Jag är ledig idag!!!!!! Jag som hade tänkt sova ut vaknade första gången 04:30 pigg som en lärka. Sen fick jag tvinga mig själv till sömns till 7:30 när pappa ringde och då gav jag upp och slog igång teven. Jag gjorde ett försök att gosa med min så kallade pojkvän men han sa god natt!!!! Oförskämt. Sen somnade jag tydligen om för jag vaknade av Emelies terrorsms så jag ska väl ringa henne omgående.

Igår ringde jag gynmottagningen och meddelade att jag vägrar konisering under lokalbedövning. Sagt och gjort nu ska jag få en ny tid och göra det under narkos.

Gud man skulle haft lite sommar och turkiet tror jag;















Det här konststycket får avsluta inlägget för nu ropar surKristoffer för 75:te gången.


Tjoho!

Idg har jag träffat världens bästa barnmorska Mikael! Snacka om solstråle. Nu ska jag sluta äta jävla exlutena som har placerat x antal finska medborgare på mina kinder. Han kunde sätta en femma och ett glasspaket på att det var dom som är boven :) SÅ nu börjar vi med fantastiska nya p-piller och hjälper det inte hänger jag mig i granen här på baksidan.


Värdelöst.

Idag fick jag iallafall svaret på analysen jag gjorde för ett par veckor sen. Måttliga till grava cellförändringar låter tråkigt i mina öron men hellre att de upptäcker det nu och hinner ta bort det än att det hinner utvecklas till cancer. Jaja, huvudsaken är väl att jag överlever.

Imorse när alarmet ringt 05:50 ville jag ta kattens klor och lite snabbt snitta upp handlederna. Men det gick bra och jag fick sushi efter jobbet!!!! Bara det gör ju en bajsdag lite mindre bajs. Kristoffer säger att jag är fixerad vid bajs och liknande. Det låter ju asäckligt! Tur jag vet att Jennifer S och systeryster är exakt likadana haha


Nu står min älskling i köket och gör sallad och jag väntar på att The terminal ska börja, jag älskar Tom Hanks!


Just.

Vad jag ska vara nöjd med;

Jag har långa, smala snygga ben!!!
(fråga nicco)


RSS 2.0