Värdelöst.

Idag fick jag iallafall svaret på analysen jag gjorde för ett par veckor sen. Måttliga till grava cellförändringar låter tråkigt i mina öron men hellre att de upptäcker det nu och hinner ta bort det än att det hinner utvecklas till cancer. Jaja, huvudsaken är väl att jag överlever.

Imorse när alarmet ringt 05:50 ville jag ta kattens klor och lite snabbt snitta upp handlederna. Men det gick bra och jag fick sushi efter jobbet!!!! Bara det gör ju en bajsdag lite mindre bajs. Kristoffer säger att jag är fixerad vid bajs och liknande. Det låter ju asäckligt! Tur jag vet att Jennifer S och systeryster är exakt likadana haha


Nu står min älskling i köket och gör sallad och jag väntar på att The terminal ska börja, jag älskar Tom Hanks!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skulle vilja säga att det är en ytterst kompetent fixering! Kram Sis

2009-11-03 @ 16:19:48
Postat av: Jennifer

Kan inte annat än hålla med föregående talare :P

2009-11-04 @ 00:08:05
URL: http://neffrus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0