Kvar i nåt jag lämnat.

Vi var nyss på mammas grav och jag har inte gråtit såhär mycket på flera år. Jag var som ett barn i Kristoffers famn. Det var som någon slet ut hjärtat ur kroppen och gav mig en käftsmäll samtidigt. Jag saknar henne så mycket att jag mår fysiskt illa. Det här är den värsta smärtan jag någonsin har upplevt.

Jag & finaste mamman

Samson.

Nu har jag lyssnat på när Alice Hagenbrant sjunger Samson kanske 75 ggr sen jag vaknade. Kristoffer gick och stekte bacon ist för att umgås. Igår förstörde de två marodörerna tapeten i vardagsrummet med sina klor. Jag är trött och imorgon börjar VFU:n. Det blir bra det!

Lördag.

Imorse hade jag iaf lite pluggmotivation och gjorde två bokreflektioner och läste lite. Sen var vi ut på Birsta och jag köpte en bok som förhoppningsvis inspirerar mig lite till en uppgift vi ska göra. Och nu har vi nästan precis kommit hem från medskogs där vi blev bjudna på langos. Mycket trevligt men jag var så hängig att jag bara ville fara hem och lägga mig. Har precis tryckt i mig 5 kilo morötter tror jag. Men nu måste jag sova innan jag kreverar.
Här kommer lite bilder från mitt fabulösa liv!
Världens skevaste katt
Våran nya misse Mona!
Det är ju hemskt att det här håller på att bli en kattblogg men de är ju mina gullhönor!! Men här kommer en bild på hur jag ser ut när jag är jävligt hungrig och irriterad pga seg karl;
Och med det sagt känner jag att det är på tiden att jag får åka utomlands igen! Kreta var underbart!

Hjärtat.

                             
Every long lost dream led me to where you are
Others who broke my heart they were like northern stars
Pointing me on my way into your loving arms
This much I know is true
That God blessed the broken road
That led me straight to you


RSS 2.0