Let her go.

Hej hej! Här ligger jag och Britt-Marie och försöker skicka iväg missiv-brev! Jag är så otroligt trött att jag skulle gå i ide men det är bara att bita ihop och se glad ut. 
 
Igår var jag och pj uppe hos Cameltoe och Lasse, mycket trefligt! Männen valde att dricka vidrig whisky men jag kände att ramlösa var ett bättre alternativ för mig :) Skjutsade Pontus till jobbet imorse men innan det var vi på arken zoo för de hade adoptionsdag för hemlösa katter. Dumt drag, nu har jag varit jättedeppad hela dagen för att jag inte kan rädda samtliga katter i världen. 
 
På tal om katter ska jag nu byta kattsand och sen åka och hämta IKEA-arbetaren på jobbet. Ikväll blir det Ice Age 2 och förhoppningsvis mat för jag är så hungrig att jag svimmar på plats snart!
 
 

Måndag!

Jag är trööööööööött. De små missarna sover ensamma inatt och mitt kattmammahjärta går nästan sönder. Men imorgon sover vi hemma hos mig! Det blir lite trångt med två vuxna människor och två överviktiga katter i sängen. Särskilt när en av de små kissarna prompt ska sova under täcket. Gullo!
 
Fått massa information om c-uppsatsen idag. Jag satt mest och funderade på hur vi någonsin skulle komma igång och hur man finast ritar en schimpans. Herregud jag är så disträ. Imorgon ska jag ta med mig en kam och reda ut Camillas toppar så något vettigt blir gjort!
 

Skyfall

Good morning!
 
Nu ska vi strax göra oss klara för en dag på himlabadets relax! Och sen eftersom den obligatoriska fredagstacosen inte blev av igår blir det ikväll istället. En flottig tacos i munnen, två katter under ena armen och Pontus under andra armen och jag kunde inte vara lyckligare!
 
På måndag börjar vad jag trodde var min sista termin på lärarutbildningen men nu verkar det som att det saknas kurser för att vi ska vara behöriga att sätta betyg i religion och geografi upp till sexan så vi får se om jag får fortsätta mitt studentliv eller om jag ska ta och bli lyxhustru istället.  Vara hemma och putsa pälsen på Britt-marie hela dagarna :)
 
 
 
 
 

Du & jag

 
 
I´m always strong when you´re beside me. 
 
 
 
 
'
 
 

RSS 2.0