Tack.

Efter en minst sagt destruktiv vinter där jag gjort många dåliga val har det nu kommit ett nytt år där jag är lyckligare än jag varit på länge. Jag har varit livrädd för att bli kär i någon igen men efter jag träffat Pontus ett tag så kunde jag inte blunda för mina känslor längre. Att få känna mig så uppskattad och så älskad som han får mig att känna betyder så otroligt mycket för mig att jag inte kan beskriva det med ord. Trots att det stundvis har varit en bergochdalbana har jag aldrig varit så säker på vad jag vill. Han är fantastisk och jag kommer aldrig hitta någon som jag känner mig så trygg med. Att älska på nytt är också en risk för man vet aldrig vad som kommer att hända. Men detta förhållande är värt så otroligt mycket för mig att jag kan ta vilken risk som helst. Jag är bara så otroligt tacksam för detta. Han får mig att känna mig värdefull och detta är en känsla jag önskar att alla får känna någon gång. Det är värt allt. Allt.


RSS 2.0