Men trött.

Irriterande.





IDIOTIDIOTIDIOTIDIOTIDIOT!


ååh

Idag har jag köpt en tv :D en fin lcd, och massa grejs till vardagsrummet. Men nu börjar jag fundera på om jag inte köpt en lite för stor soffa. Det vore tråkigt :p

Kul det ska bli att jobba i natt. Tur jag har min vapendragare Tony med mig, annars hade jag blivit ledsen! "Och det tycker jag är bra!" (saltkråkan-style) haha


Jag måste nog börja packa nu.





men ååh..

Nu är jag hungrig igen. :(

Jag är ingen vidare hejare på photoshop kan jag ju berätta! Det här har jag åstadkommit, haha!

   




hmm..

Upptäckte just en skrämmande en sak! en silverfisk! Jag mördade den med min mördarsprej! Men snart slipper jag dom...

Huuuungrig..

Jag steker köttbullar :D


Var hos Frida igår, skulle se den där texasfilmen, och jag hann snosa nästan sex ggr! Men Frida väckte mig varje gång haha :p

Just ja. Hennes grannar är mongisar tror jag. Dumma!

Slut som artist..

Åh, vad jag är trött! Det är jag fanimej jämt!

Drygt att öppna imorgon. Undra om jag ska vara duktig och promenera hem. Fast det är ju så jävla mycket snö. Hmm..

Johan var här förut med sin nya bil :D haha


NÄE nu ska jag försöka snosa. Men det går väl inte som vanligt.

Jag älskar dig.

It's true love when you say you need me, like I need you.
And you can't be without me, like I cant be without you
It's true love when we spend time talking on the phone,
cuz when we're not around eachother, we don't wanna be alone.
 

Söta älsklingsJohan som städade medan jag var ut i fredags. Men blandade dock ihop all smusstvätt med ren haha :D



Where did I go wrong?

trött trött, har haft tokmysiga dagar med bejb och nu får jag äntligen säga det: VI HAR INTE BRÅKAT PÅ HELA FEM DAGAR. Haha, det är mycket för oss det :) gladglad!!

Var ut i fredags med Jennifer. En kortis på liquid och sen olearys där jag drog den mycket uppskattade strutsdansen! :D

Näe, nu ska jag kolla på desperate housewifes... men jag tror jag blev lite förvirrad nu! Såg jag han som spelar Trey i sex and the city :s eller hans dubbelgångare.. jaja.


För tillfället världens bästa låt: The Fray - How to save a life.

Heartbeats.

Mmmmm, Jose Gonzales!

Idag har jag varit duktig och tvättat ALLTING och städat (nåja).

Imorgon kommer bejb, yeey, då får han alla sina presenter jag har köpt :)

Näe, nu börjar house snart och jag måste hinna hämta juice. (Yeah right för så långt är det ju till köket.)

Inte blond.

Nu är jag brunett :D



"Jaha, men vad dog den hunde av då?"
"Jaa, av avlivning.."

HAHA, det var roligt :D

Sådär dag.

Idag har jag bara hela huvudet fullt med massa varför. Jag saknar henne. Jag kan inte säga det nog många gånger. Fattar inte varför..


"Det är något bortom bergen, bortom blommorna och sången,
det är något bakom stjärnor, bakom heta hjärtat mitt..."

för att hon älskade den...





huungrig

Jag är huuungrig! Snart ska jag och bejb äta på Kina och sen på bio, mys mys :)


Snällpappi! :D som alltid hämtar mig på nätterna :D

byebye

And now that you´re done breaking my heart. Thank you and bye bye forever.


Imorrn skriver vi kontraktet på lägenheten, yeey! :)




snor snoor

If I told you this was killing me, would you,
Would you stop?

hahaha sötpapi!

Hihi, jag ringde till pappa nyss och sa att jag var tvungen att gå till apoteket och köpa halstabletter,, och då sa han: Jamen Lisa, glöm inte mössa och vantar nudå. hahahahah :D

Ont i halsen.

Fy fan vad jag har ont i halsen. Känns som en stor svidande gröt :s



I hope you are happy now. Man vet aldrig vad man har förrän man har förlorat det. Tänk på det.

So sorry.

Seems like it was yesterday
When I saw your face
You told me how proud you were,
But I walked away
If only I knew what I know today


I would hold you in my arms
I would take the pain away
Thank you for all you've done
Forgive all your mistakes
There's nothing I wouldn't do
To hear your voice again
Sometimes I wanna call you
But I know you won't be there

Mami


If I had just one more day
I would tell you how much that I've missed you
Since you've been away

Min älskade bejb.

"Han ville inte vara med idag" åååh du är så söööt älskling :D

Jag är lite trött.. men vill inte lägga mig i en kall tom säng. Ingen bejb som flyttar sig närmare och närmare och bara andas sov på en :(:(:(


Jaja. Jobbar 11:30-20:30 imorgon. Det ver jag verkligen fram emot! INTE!!!!!!!!!!!!!!!!!



HEJ DOOO

RSS 2.0