Välkommen till helvetet.

FY FAN!!! det är allt jag har att säga!!!!

Jag är världens elakasta människa och jag förtjänar aldrig att bli lycklig. Men som det ser ut nu så blir jag det inte heller. Och jag skiter i vilket. Finns ändå ingen mening.

TSS!!


It´s just you and your hand tonight!

114814-8

Var in på majabajas blogg och hittade en rooolig bild! och gammal! en bröstklämmarbild från studenten!!


Straighten up little soldier

Jag förstår ingenting. Kan ju lika gärna flytta till Irland :p eller hur älsklingsfrida?

Min älskade Frida, vad skulle jag göra utan dig?


Saknar dig mami!


En vecka.

Den här veckan har känts som en hel livstid.

När jag var hos pappa i fredags väntade jag hela tiden på att hon skulle ringa. Som hon alltid gör. Men det kom inget samtal. Det kommer aldrig mer komma ett samtal.


Även fast alla försöker vara snälla och ställa upp (och jag har inga ord för hur mycket jag uppskattar det) så känner jag mig fortfarande ensam.

Hur ska jag orka utan henne?




Älskade mamma, varför lämnade du mig?


RSS 2.0