yeah!

Nu är jag heelt klar! har bara en hand med lösnaglar kvar att sätta fast! Åh vad roligt det ska bliii!!



Tihi, gud vad busigt.



Goodbye.

Var minut, var sekund, utan dig gör det ont.


My sweet baby.

Se dig omkring, var det de här du drömde?


Älskade mamma.

You were my strength when i was weak
You were my voice when i couldn't speak
You were my eyes when i couldn't see
You saw the best there was in me
Lifted me up when i couldn't reach
You gave me faith 'coz you believed

I'm everything i am
Because you loved me.

Första julen utan mamma har väl inte varit alltför rolig. Jag förstår fortfarande inte.

Tack mamma för allt du har gett oss. Jag tänker på dig varje dag.

Ååh!

Jag tror stenhårt på att what goes around, comes around. Alla får tillbaka det dom förtjänar.

Jag reder mig alltid.


Man är inte stark för att man aldrig faller. Man är stark för att man alltid reser sig igen.

Jag bryr mig inte!

Kul. Verkligen.. hahahaha nu ska jag åka och jobba. Yeah!


Tss.. Larvigt.

sådärja.

What goes around, comes around.


Idiot.

For what it´s worth. I love you.

Yeah!

It’s times like these you learn to live again
It’s times like these you give and give again
It’s times like these you learn to love again
It’s times like these time and time again

För mig.

I've never been confronted with my own thoughts
They don't bother me when I'm alone
Can you come over, save me, 'cause he won't stop
Now get him off his fucking throne.



Nu tänker jag börja leva för mig! Jag tänker göra precis vad jag vill när jag vill! Aldrig mer tänker jag leva mitt liv för någon annan. Jo en. Det skulle vara FRIDA då. Min älskade älskade ängel.

:(

Varför kan du inte förstå hur illa du gör mig?

Goodbye.

Look for a rainbow in every storm
Fly like an angel, heaven sent to me.

Goodbye my friend. I know you're gone, you said you're gone,
but I can still feel you here.
It's not the end, gotta keep it strong before the pain
turns into fear...


Första advent.

Ja det här lär ju bli en jävligt rolig jul. Hade ju tänkt att inte fira jul alls i år.. men jag tror nog att jag gör det ändå. Har ju iaf pappa kvar :)


JA JUST JA! det har kommit djungelvrålsklubbor.. värsta mycket salt i! yeeah!



You play the game or you walk away..

Shape of my heart.

Trodde att det kanske skulle kännas lite lättare när man fått veta. Så att man kan gå vidare nån gång. Men det känns som att det här går man aldrig vidare ifrån. Jag kommer aldrig må bättre. Och jag kommer ALDRIG NÅGONSIN förstå att jag aldrig mer kommer få träffa min älskade mami. Bara jag tänker på henne värker det i hela kroppen och tårarna bara bränner bakom ögonen. Som nu. Jag förstår faktiskt inte hur jag någonsin ska må bra utan henne. Hela min värld rasade samman när hon dog.

Död, jag fattar inte det. Hur kan hon vara det? Hon har ju alltid funnits där. Hon är ju min mamma. Ens föräldrar ska ju alltid finnas där. Dom får inte lämna en såhär.. inte nu.


Jag älskar henne så mycket. Så otroligt mycket. Jag hoppas verkligen att hon visste det.

RSS 2.0