ja just ja

Johan du kan kontakta mig för prisuppgifter. Eller kolla själv på www.netaporter.com.



ÖNSKELISTA

Jag fyller faktiskt år ganska snart. Man ska börja spara i tid! Här kommer listan.


1. Miu miu hade världens sötaste topp! 2. Kan tänka mig denna från Chloe. 3. Åh söta från Christian Louboutin.





image18









image22







image21

Jag börjar såhär så länge. TACK PÅ FÖRHAND BEJB! :)

B-bryggan

Hahahaaaaaa vad jag skrattade igår åt Jennifer! hoho! :D

Jag har städat heeeela lägenheten, skurade svinnoga i badrummet, usch vad äckligt och smutsigt det var på golvet egentligen! blä


Jaja, har duschat, grejat och ätit frukost nu med bejbans. Ska åla och panta alla mina flaskor jag har haha sen ska vi en sväng på Vårmässan. Ikväll blir det till Jennifer Bajsbryggan Söderström för fördrink och krustader haha :p får se om jag orkar följa med ut efter :)


And it's hard to believe after everything
That you're still here, right beside me
Wouldn't trade you for this whole world
I'm thankful just being your girl



Yeey!

Idag skrev jag in mig på checkers, köpte 10 lektioner + teoripaket och bokade körlektion! Iiiih, bättre sent än aldrig!




Vad..
hade du på dig idag?
Jeans, en längre tunikavariant, skinnjacka och mina guldisar :p
har du gjort under dagen? Övningskört, varit på checkers, shoppat och handlat mat.
har du för frisyr? Just nu uppsatt.
ska du göra innan dagen är slut? Ska väl kika igen körkortboken är planen iaf.
har du inte hunnit med idag? Gått på bolaget och ringt a-kassan.
ska du göra imorgon? Jobba och mysa med Snorhan.
Vill du göra i helgen? Jag vill ta det lugnt, och så blire! :D
åt du senast? Wok
Allra bästa med dig? Min fantastiska humor!.... och ironiska sida.
Ogillar du hos dig själv? Fettet.
 

När..
Vaknade du i morse?
runt 12
Är du rädd? Typ jämt.
Grät du senast? Igår, iaf på låtsas för att Johan skulle tycka synd om mig haha!
Skrattade du senast? Idag
Var du på fest senast? ingen aning
var du kär senast? var? Nu är jag väl kär en skvätt :p
gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Förut när jag kände mig tvingad att äta godis!
Gav du en komplimang senast? Igår för Jennifers kritvita tänder :D

Vem..
Kramade du senast? Johanälskling
Saknar du? Mamma
Kysste du senast? Johan Robert Åström
Vill du spotta på? slynor
Skulle du vilja se ut som? Världens snyggaste Beyonce
Gjorde dig arg senast? Johan


Antingen eller..
Glass eller Godis?
Godis näe båda!
Morgon eller kväll? Kväll.
Skidor eller pulka? PULKA!
Julafton eller födelsedag? Födelsedag! Julen är bara sorglig för tillfället.
Häst eller hund? Hund.
Hjortron eller blåbär? Hjortron
Sol eller bada? ååh båda
Röd eller blå? röd

Kan du..
Simma fjärilsim?
yes
Stå på ett ben? yes
Sjunga riktigt höga toner? absolut inte
Baka? oftast inte
Göra volter? Har iaf kunnat förut. Med tanke på min nuvarande smidighet  vill jag inte prova.
Hoppa upp på en häst med sadel? Det betvivlar jag.
Ditt eget mobilnummer? Yes.

Har du..
Pallat äpplen?
japp
Tagit en främling på rumpan? Inte vad jag kan minnas.
Tappat något värdefullt i toaletten? Tappade ett puder i toaletten i GBG. Men jag vart inte nämnvärt ledsen :p
Sett en hel porrfilm? hmm, kommer inte ihåg.
Skrikit åt en lärare? Kan inte tänka mig att jag skulle skrika åt nån.
Blivit dumpad? Japp
Förlorat någon nära vän? Hmm.
Varit i Asien? Nope
Kysst någon och sedan ångrat dig? Eh ja.
¨


Gud vad fjantig jag är haha :D


Komiker-Lisa

Haha igår när jag och Johan skulle snosa kom vi på egna roliga historier och alla barnen historier, MINA VAR BÄST!

Det roligaste var iaf när jag först berättade om älgen med bullen i örat (okej den har jag inte hittat på själv)

Det var två älgar som var ute och flög, då sa den ena älgen till den andra:

- Du har en bulle i örat
-VA?!
- Du har en bulle i örat!!
- VA?!
- DU HAR EN BULLE I ÖRAT!!!
- JAG HÖR INTE VAD DU SÄGER FÖR JAG HAR EN BULLE I ÖRAT!



HAHAHAHAHA

Det här var johans version;

Det var en gång två älgar som var ute och flög, då sa den ena älgen till den andra;

- Ser du huset därnere?
- Näe jag ser det inte för jag har en bulle i varje öga.    ?!

 noll poäng på skrattskalan!


Sen kom vi på alla barnenhistorier. Jag hittade på om alla i Johans familj + min papi!

Alla barnen fick pussas utom Gun (mamma åström) för hon hade ingen mun!

Alla barnen sprang ifrån kannibalen utom Johanna (syster Åström) för hon låg i stekpanna!

Alla barnen sålde sig för 100 kronor utom Jenny (syster Åström) för hon var bara värd en penny!  jaja

Och papi! Alla barnen fick komma in på discot utom Kjell för han var homosexuell! hahahahah



Den här kom Johan på om pappa Åström;

Alla barnen åt mat utom Robban, för han åt snorbobban!


Stackars älskling som inte är lika rolig och påhittig som jag!

Min kändispappa

Ja det är inte alla som har en pappa som har turnerat med sin tuba! I en orkester iofs men jag är säker på att han fick dra några solon :D


Jag var tvungen och googla min käre far igår och den här bilden kom upp;

image16



JAJJAMEN, det är min papi det! Med sin tuba!

HAHAHAHAHA

Kollade förut på wild kids! Vilka roliga 10-årigar!

"Hon är en mycket söt ung kvinna"

"Jag önskar att jag och Louise blev kära första veckan i stället för sista. Det vart ju bara fyra dagar så det blev ingen lång kärlek"

"Gräsfläckar är värst, och det kan man ju få när man rullar runt i höet i kärleksgrottan"

"Lite pussar och kramar skulle sitta fint nu"


HAHAHAH

Hello my new friend!

Hello my new friend IPREN! Trodde jag skulle bli tvungen att skära upp handlederna imorse när jag vaknade klockan sex första gången med världens värsta tand(kötts)värk!!!! Fick åka upp till sjukhusets apotek och köpa värkisar :D

Sen åkte Snorhan (mitt nya smeknamn på snorungen Johan) till Stockholm och jag dränkte mina sorger i bakad potatis och lösgodis! Det är toppen för figuren! Har aldrig riktigt trott på det där men träning ändåså :p

Sen var majabaja här och pratade bajs. Som vanligt! :p

Jag satt även och väntade på att När lammen tystnar skulle börja 22:50. MEN JAHA, jag hade visst inte trean!!!! Skitfan.

Kan inte somna nu heller även fast jag måste upp tiiiidigt, börjar ju sju. Åh typiskt :(





Äh, fridens liljor...

TANDHELVETE!

Men AJAJAJAJ JÄVLA VISDOMSTANDSHELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Det närmaste jag någonsin kommer komma dig igen är i drömmarna. Och jag vill aldrig vakna när jag drömmer om dig älskade mami. Ibland tar det bara tag i mig och det gör så jävla ont. Ibland fattar jag verkligen inte att det här är sant..

Jag hatar att det är såhär. Och jag hatar att ingen förstår. Jag kan inte be att någon som aldrig varit med om samma sak ska förstå, så det känns helt meningslöst att ens berätta för nån hur jag mår, för ingen förstår.

Och nej, jag sitter inte och tycker synd om mig själv. Däremot sitter jag och tycker synd om alla andra, stackars annica som har cancer, stackars pappa som förlorar mamma först och sen blir annica sjuk, stackars Pia som inte fick träffa mamma innan hon dog, stackars stackars stackars...


Jaja, jag går väl och jobbar igen då. Precis som ingenting har hänt. Som vanligt.


" Ain't no sunshine when she's gone, only darkness every day... "

Älskling!

Take me in, into your darkest hour
And I´ll never desert you
I´ll stand by you

And when...
When the night falls on you baby
You´re feeling all alone
You won´t be on your own

Jag älskar dig så mycket honey!


Jag vaknade ca 75 ggr i natt pga: MENSVÄRK, HOSTA OCH ALLMÄN SKITFÖRKYLNING och att JOHAN ROBERT ÅSTRÖM var tvungen att ligga med halva sin kropp på mig hela jävla natten! Varenda gång jag vaknade låg han på mig och snarkade! hahaha, älskade snos :)

Papi

Man är alltid ledsen över det man inte har. Att jag är ledsen för att mamma har dött är väl ganska självklart men det gör ju faktiskt att jag uppskattar pappa ännu mera! Bättre pappa finns faktiskt inte! Älskade papi! :)





Åh, imorgon får jag äntligen snosa med älsklingsjohan igen! Då kanske jag kommer över besvikelsen att varken jag eller nicco vann en jorden-runt-resa på bingolotto i går! Men ändå..fridens liljor!



TACKPUSSHEJ

RSS 2.0