Mmm.

I'm coming home
I'm coming home
Tell the world I'm coming home
Let the rain wash away all the pain of yesterday
I know my kingdom awaits and they've forgiven my mistakes
I'm coming home, I'm coming home
Tell the world that I'm coming

Ny klocka

ny klocka & ny lugg!

Bästa nostalgin!

Reine!




Simpor och grodfötter måste väl vara det obehagligaste barnprogrammet ever!

Another day in paradise

At some point, you have to make a decision. Boundaries don't keep other people out. They fence you in. Life is messy. That's how we're made. So, you can waste your lives drawing lines. Or you can live your life crossing them. But there are some lines... that are way too dangerous to cross.


Känslan av att någon stampar på mitt bröst har infunnit sig hela dagen. En olustkänsla i magen som får mig att vilja kräkas.

I´m not young enough to know everything.

Jag vaknade 07:30 idag ja! Lite huvudvärk men så är det ju alltid. Pappa ringde och sa att jag skulle köpa "grejpfruuut" som han uttalade det haha. Nu ska jag iväg en sväng mot Birsta och apoteket och lite grejer. Sen ska jag äta hos pappa sen tänkte jag spendera kvällen med att skriva uppsats. Men jag misstänker att Frida kommer att ringa och försöka övertala mig till att gå ut haha

Skönt att få komma ut ur lägenheten lite. Vi skulle eg pimpla imorgon med två av Kristoffers kompisar men han var tvungen att jobba som vanligt. Tråkigt för mig nu men roligt sen på Rhodos!

Luggdilemma

Åh, vilket i-landsproblem! Ska jag klippa lugg eller inte? Tänk om jag ångrar mig då måste den ändå hänga där i pannan.

ohohoho vad roligt

det här är så roligt! surbrudarna och sen gurkan som är så fruktansvärt rolig att jag nästan kissar på mig


Hoppsan!

Nu ser det ut såhär ett tag. Men det spelar ju ingen roll. Jag är så trött att jag snart kreverar, måste få sömn. God natt!


aaah

nåt fel på bloggen som ni kanske märker.. frida fixar snart!

Måndag.

We are all looking for answers. In medicine, in life, in everything. Sometimes the answers we were looking for were hiding just below the surface. Other times, we find answers when we didn't realize we were asking a question. Sometimes, the answers can catch us completely by surprise. And sometimes, even when we find the answer we've been looking for, we're still left with a whole helluva lot of questions.

Som en ny människa.

Herregud vad lite peeling, ansiktsmask och hårinpackning kan göra. Känner mig inte längre som ett vrak! Däremot hittar jag inte min hårborste så håret ser ut som ett skatbo. Har köpt olja från denna serie;



och nu hoppas jag på mirakel för mina stackars strån!




Jag vill ha långt och tjockt prinsesshår haha, annars får det vara!

Mm.

Idag har jag bara ätit. Nu är det finito.. ner i badet med hårinpackning och ansiktsmask!


I wanna be sedated.

Jag har haft huvudvärk hur ofta som helst nuförtiden. Irriterande.

Igår var jag och pluggade (försökte iaf) med semlan och så köpte jag en liten present till Kristoffer. Sen kom jag hem till dukat bord. Sen slöade vi framför House i sängen hela kvällen. Det var perfekt! Skulle ha tvättat men jag har som ingen ork riktigt. Måste skaffa städhjälp.

Imorse bokade vi dessutom våran Greklandsresa. Den 21 augusti är det hej då Sverige och yassou Rhodos! Jag fick svettningar och lite panikångest under bokningen eftersom jag råkade klicka ner allt och sen när jag skulle göra om allt var rummen slut haha. Men efter frenetiskt letande hittade jag ledigt rum på samma hotell dagen efter. Guuuuuud jag längtar efter detta. Grekland är det mest ultimata! Denna gång ska jag inte äta rå kyckling, rå köttfärs OCH rått lamm.



Typ såhär glada vart vi.



Ung och inte ett dugg bortskämd.

Häromdagen frågade jag Kristoffer om han kunde killa på mig eftersom han alltid killar på katterna. Svagt argument men ändock! Då svarar hädaren "men det är så stor yta att killa på på dig".


När jag sitter och kollar igenom de 300 miljarder bilder som finns på datorn blir jag ibland förvirrad och undrar vad i helskotta det är jag ser.. exempel på detta;



Sådär håller jag min hand jätteofta. Katastrofalt.







Finn 35 fel.











Britt-marie är fruktansvärt charmerande.

Du är som att andas för.

Gud vad dåligt det går med pluggningen. Jag bara driver omkring i någon dimma här hemma. Katastrofalt vill jag mena.

Ett bildregn är vad vi behöver, vissa har säkert varit uppe förut men vad gör det!














Lång dag!

Imorse fick jag ett samtal från pappa "Du, det är lite kris här... jag har tappat mina bilnycklar." Okej om han hade varit typ i skönsberg men han var på helgtur uppe i KRAMFORS! Så först fick vi åka hem till honom och hämta reservnyckeln, sen försöka ta oss dit (liten by typ) och sen brumma hemåt igen. När vi kommit till h-sand ringer pappa och frågar om vi inte vill ha lite pengar att handla för på dollarstore haha. Så då for vi dit. När vi kommit typ till Sörberge ringer pappa igen för då kommer han inte in eftersom han inte lagt ut någon extranyckel! Så då far vi dit och lämnar den och ska åka iväg till Birsta. När vi kommit till typ gärdehallen ringer pappa och svär för då har jag gett honom fel nyckel hahaha vilket kaos!

Till sist for vi på Cervera med ett presentkort (som grattis till förlovningen) på 500 kronor från Kristoffer farmor och farfar. Av någon anledning köpte vi en stavmixer, Kristoffer sa att den var bra att ha!

Självmord.

Inatt drömde jag att Kristoffer försvann. Jag ringde och ringde hans telefon men han svarade aldrig. Sen var jag helt plötsligt på skolan (först var vi på en båt) och hittade hans jacka med nycklar, mobil och plånbok i. Så han hade tagit livet av sig. Den hysteriska paniken och ångesten jag kände i drömmen var det längesen jag kände. Mitt hjärta slog jättehårt när jag vaknade men så vände jag mig om i sängen och då låg han där och jag har aldrig älskat honom så mycket.


Vilka är ni?

Vilka är det som läser från Pjelax, Närpes och Kauhajoki? Jag antar att det är släktingar men vilka skulle ju vara roligt att veta! Roligt att ni läser i alla fall!



Här hemma lyssnar vi på Nirvana och städar!

RSS 2.0