Hoho




Hej dåå nu åker vi!

Kul väder.

Nej, det var inget vidare väder detta. Kristoffer sa att jag skulle "blicka ut mot havet för att se vad som komma skall" hahaha. Men det ser mörkt ut.

Blir tokig på grannens jävla rörhelvete. Så fort han slår igång vattnet låter det svinhögt och väggarna skakar nästan. Funderar på att sätta upp en lapp ala surkärring nere i trappen... är trött på att vakna svintidigt bara för att han ska tvätta sitt ass.

Nu ska jag hoppa in i min svintysta dusch!



Tänk om man fick bli såhär svettig, smal och långnaglig igen!

Uttråkad.

Igår blev jag så uttråkad så jag satt med mig en blyertspenna och började rita haha med lite inspiration från internet. Har så dålig fantasi att när jag ritar blir det oftast en elefant bakifrån...
Nu känner jag mig fruktansvärt kreativ och ska bli konstnär istället! Haha näe jag besitter nog inte den konstnärliga ådran som i övrigt finns i vår släkt men det är ju alltid roligt att rita!

Ont i hjärtat.

Saker (utan inbördes ordning) som får mitt hjärta att gå sönder;
  • När jag gör folk ledsna/besvikna. Det är ALDRIG min mening att göra någon ledsen! Ibland är jag för mycket "i mitt eget huvud" för att ens reflektera hur andra uppfattar mitt beteende.
  • Människor som sitter och äter ensamma och ser ledsna ut.
  • Ensamma människor öht.
  • Vår löpande katt som jag skäller på för hon är så jobbig.

Friday!

Äntligen fredag! Nu en dag på skolan med barnen sen far vi till Stockholm. Dom små kattprinsessorna är i medskogs sen igår och det har varit en hemsk natt utan britt-maries snoriga nos i ansiktet!



RSS 2.0