Hoho.

Har precis kommit hem från Kulturmagasinet. Har varit där sen 10 imorse och pluggat pluggat ätit sushi och pluggat pluggat. Det var otroligt skönt för nu efter känns det faktiskt som det har lossnat litegrann. Det känns som att den här tentan kommer gå käpprätt.. iofs har jag sagt det om dom tidigare två också men NU!!! Nu är det nog dags för första omtentan.

Nu blir det en kort vila innan jag ska fortsätta läsa. Såhär kommer väl mina dagar se ut fram till tisdag. Sen är jag ju uppe i H-sand hela veckan på innevecka sen far jag och Kristoffer till systeryster och är där hela helgen. Ett besök till Kolmården är inbokat också! Jag kan behöva lite miljöombyte efter all fokusering på skolan nu med praktiken och tentan. Det känns som att jag inte ens hinner andas. Till nästa tenta måste jag bli mer strukturerad för att jag inte ska behöva få stresshjärta veckan innan.

Nu vet ni.


Om du lämnade mig nu.

jag skulle kunna leva utan den där blicken
som får mig ur balans
jag skulle sakna den där stunden som vi har
när vi till slut har blivit sams
jag kanske skulle söka upp
kontakter som jag tappat
som jag varit med
förut nånstans
jag antar det finns nån du skulle ringa
om jag inte fanns

jag kanske skulle leta upp nån yngre
som en fjäder i hatten
det skulle bli för tomt om ingen fanns där
som värmde mig i natten
men jag skulle aldrig ha tålamod nog
att bli förstådd
ingen känner mig
så väl som du
jag skulle fastna i min ensamhet igen
om du lämnade mig nu

Min älskling.

It's times like these you learn to live again
It's times like these you give and give again
It's times like these you learn to love again
It's times like these time and time again



Det har ordnat sig. Jag trodde aldrig någonsin att det skulle ordna sig.
Jag älskar dig.


Inte alla hästar i hagen.

Lisa: Jag har inte ätit riktig middag på tre dagar!
Kristoffer: Nämen.
Lisa: I förrgår åt jag mackor, igår åt jag en macka och idag slickade jag av saltet på chipsen.

Kids.

Praktiken går som på räls, dom är så roliga dom små knattarna. Men jag är så fruktansvärt trött när jag kommer hem på eftermiddagarna. Speciellt när man har en katt som är oregerlig och so springer framför fötterna, ligger i diskhon, står i stekpannan osv. Men nu måste jag fara iväg (om jag har nå luft i däcken) och köpa skurmedel. Lägenheten måste saneras för nästa vecka måste jag snorplugga till tentan. Men ikväll kommer min finaste Kristoffer och det är PRECIS vad jag behöver just nu!


Tack.

Det vart inge vidare mkt plugg denna helg MEN NÄSTA. Seriöst nu är det dags att ta tag i nästa tenta om jag öht ska ha något att säga. Jag är väl inte direkt positivt inställd till den här formen men man får ta det som det kommer. Nu är jag för trött för att fundera mer så nu säger jag god natt!



I brist på annat, kolla vad kort hår jag hade!
(och konstig form på brösten.)



ho ho



Ni måste se hela!


Praktik.

Nästa vecka börjar min praktik i en klass 4. Nervös som jag vet inte vad men det blir säkert roligt. Pluggandet går dock lite segt en jag har iaf lyckats plöja igenom 100 sidor idag. Överlag är jag lite låg idag. Tänker ta en tupplur  nu sen ta en simtur i badkaret.


Paltkoma.

Jag har nyss tryckt i mig äggröra (från början tänkt att bli en fin omelett men den idén sprack samtidigt som omeletten). Jag är så mätt så att jag dör. Kristoffer brukar alltid påpeka att jag har mat runt hela munnen när jag ätit och nu efter att jag har druckit oboy är jag beredd att hålla med. Herregud jag har verkligen inget bordsskick alls. Jag har inte tid att skaffa mig det heller för nu måste jag pluggilajnen.


Trött tjej.

Jag GICK hem från Fridas moder. Galopperade fram som en häst med Kristoffer i luren. Jag är så jävla blöt om fötterna nu att man tro att jag simmat hem. Jag funderar på att ta en het jävla dusch och lägga mig och kolla på The Hills, men först måste jag göra det jag lever för, ÄTA!



Hoho



Kissie måste vara avundsjuk. Jag behöver minsann inte betala, jag är född med babianläppar!


Mennnn

Det går illa med pluggningen. Jag övertalade dessutom Frida att ta med sig Meja att komma till SKB så vi kan leka med varann. Men IMORGON då ska jag plugga! Borde försöka jobba ngt den här veckan också men jag vägrar som den bortskämda snorunge njag är att åka buss så jag väntar snällt till pappa har lagat min bil!


You, me and everyone we know.

SegLisa. Nu ska jag en snabbis på Willys sen blir det fortsatt plugg till 17:30 då jag har planerat att se Dagboken. Jag kan behöva gråta en skvätt! Vi såg förresten klart Shutter Island imorse, förutom att jag knappt uppfattade hälften av vad dom sa så var den himla bra. Blir lite rädd för DiCaprio dock. Han ser ut som en bebis samtidigt som han stundvis är fet och skäggig. Det blir liksom en konflikt i min hjärna.. FET BEBIS, BEBIS SKÄGGIG, FET SKÄGGIG BEBIS osv...

Jag kanske också borde sitta på ward c.


UtsugarLotta

Jävla skit. Kristoffer var 1 nummer ifrån att vinna 546 000 på bingolotto hahaha måste vara karma då han sa igår att min röv var en koloss! Nu får det vara nog om denna bakdel. Ja, den må vara gigantisk men nu sitter den där!

Nu ska vi snart se CSI-triologin sen Shutter Island. Igår åt jag en sån där stor, typ 200 gram, romnburk. Med sked, stört. Men dom säger ju att det är bra med Omega 3!





Vad osammanhängade jag skriver. Good luck hitta en röd tråd.


aaah trött

Idag har jag lyckats plugga OCH storstäda lägenheten. Vilket sannerligen behövdes. Nu har vi nyss sett Orphan, jag tycker iaf att den var bra. Nu sömn tack!


RSS 2.0