Måndag och innevecka!

Det var så skönt att vakna utan väckarklocka strax efter sju imorse! Så slipper man stressa genom dusch, frukost och hårborstning. Ska strax fara iväg till H-sand för en innevecka. Men snart är det slut!
 
Vi trivs så bra i lägenheten förutom våra grannar. Ibland känns det som att vi bor på ett ungdomshotell i centrala Ayia Napa. Katterna är harmoniska och gulligulliga!!!!
 
I helgen far vi iväg till Stockholm till systeryster för en reunion! Kan verkligen behövas.. vem som ska ta hand om de små prinsessorna är ännu oklart. De måste passas som de små dyrbara diamanter de är! 
 
okej hej då

Toppendag!

Vilken otroligt bra och effektiv dag jag har haft!
 
Gjorde klart en uppgift imorse sen for jag till Jennifer och umgicks med henne och småtrollen. Vi låg på balkonggolvet och sjöng huvud, axlar, knä och tå. Det är härligt med ungar! Sen for jag hem och bytte om och sen gav jag mig ut på en långprommis. Känner mig som en ny människa just nu!
 
Och just ja, Pontus tog med mig ut på spikarna i måndags och frågade om jag ville förlova mig med honom. Jag sa nej.
 
 
 
 
 
 
 
 
Hahaha, jätteroligt. Klart jag inte sa nej. Han är den finaste människa jag vet. Även om jag blir galen på hans tjat om Starcraft så kunde jag inte önskat mig en bättre människa att få leva med. Hittar man någon som får en att vilja gå upp på morgonen och som finns där och stöttar när hela livet verkar gå emot en, då är det bara att hålla fast vid honom.
 

Nä en tvagning på det här kanske.

RSS 2.0