När livet börjar ordna sig.

Detta är första gången på väldigt länge jag känner mig harmonisk. När jag jobbade kändes det som att allt var skit och jag var så spyless på vardagen att jag bara ville gråta när väckarklockan ringde. Relationerna vart lidande och det mesta var bajs. Sen hände något. Nu är jag GLAD! Även om jag tycker att skolan ibland är tröttsam så är den här utbildningen bland det roligaste jag har gjort och jag är säker på att jag har gjort rätt val! Jag har en närmare relation med mina kompisar nu än vad jag hade för bara ett halvår sen. Och jag är kär. Jag är så kär att det värker i mig. Nu känner jag att allting kommer ordna sig, hur det än blir så kommer jag klara mig. Jag är lycklig! Och fruktansvärt tacksam för att pappa hjälper mig att betala både skolböcker, bil och mat. Det blåser snåla vindar i denna stundents ekonomi kan jag säga!


Tjoho.

Min pluggmotivation går lika mycket upp och ner som Oprahs vikt. Med det sagt säger jag adjö för här ska pluggas utbildningshistoria!


Mimimiiiii.

Idag har vi hämtat papper i H-sand. Jag fattar inte varför jag alltid är ute i sista sekunden. Men jag har redan konstaterat att jag inte kommer klara tentan så jag känner mig rätt harmonisk! Imorgon tänkte jag iaf truga mig igenom utbildningshistorian för den var lättläst och där fattade jag iaf mer än vart sjätte ord. Nu ska jag och 88:an mysa. Ridå!



Fast jag skulle ju hellre ha brunbrända ben i alanya än sitta hemma i töntsvall och plugga!


God natt.

Nu är jag precis hemkommen från Frida, eftersom jag helt har vänt på dygnen så for jag hem medan hon bestämde sig för att snosa. Nu ska jag ta katten under armen slå på ett avsnitt av top model och gosa ner mig i sängen. Imorgon blir det plugg med sällskap och jag är LYCKLIG LYCKLIG LYCKLIG!!!!!

Tack så mycket för det Herr Ober!


Pluggplugg.

Nu gäller det att sätta fart med pluggningen här! Tur jag läste en del i natt. I övrigt mår jag BRA! Allt känns så bra och för första gången på länge är jag HAPPY!


Mm.

Vad det än är så är det inte över.

I finished crying in the instant that you left
And I can't remember where or when or how
And I banished every memory you and I had ever made

But when you touch me like this
And you hold me like that
I just have to admit
That it's all coming back to me
When I touch you like this
And I hold you like that
It's so hard to believe but
It's all coming back to me

If you forgive me all this
If I forgive you all that
We forgive and forget
And it's all coming back to me




För ful för mig.

Fuck off and die, du är för ful för mig och din morsa går för en hundring.




Walking down memory lane.

                                         

It was the best of times, it was the worst of times... Jag har skrattat och gråtit och jag har inget att tillägga förutom att jag tillägnar er alla puddingar en liten låt som sammanfattar er bäst!


 




RSS 2.0