Vidrigt

Rent spontant började jag (typ 45 min sen) tänka på mitt möte med ormen uppe på ryggis... sen dess har jag googlat "huggorm" och "snok" sen blev jag mer neurotisk och googlade "ormfobi" "ormbett dödsfall" "världens farligaste orm" osv. Nu har jag sån ormångest att jag håller på att dö. Jag tjatade om ormterapi tills jag insåg att man förmodligen måste ta i en orm i typ slutsessionen. Nu sover Kristoffer och jag vågar inte blunda för jag VET att jag kommer drömma om sir väs. Hur kommer jag över detta?

HAHAHA

När Kristoffer kom hem efter jobbet for vi till medskogs och åt! Mycket tacksamt. Men det humoristiska skedde i porten! Kristoffer hann bara öppna den och sen ser jag att han gör ett litet krumsprång då har det flygit in en fågel i hans panna! HAHAHAHAHAHA det var väl ungefär det roligaste som har hänt i hela mitt liv!!!

Men jävla grann/&#/(%¤

Alltsååååååååååååååååå bor vi i samma hus Martin Timell eller? Våran granne borrar jämt!!!!! Alltid efter 20 och alltid i en betongvägg. När de inte borrar brukar de skrika. När inte grannarna brukar borra eller skrika brukar Britt-Marie prata med flugorna utanför fönstret, hon låter såhär: prrrrr prrrrrr. Som en duva. När inte grannen borrar, skriker eller Britt-Marie pratar med flugor har Mona frispel och kutar runt i lägenheten i 180 km/h. När grannen inte borrar, skriker, Britt-Marie pratar med flugor eller Mona har frispel brukar Kristoffer spela något skitirriterande spel på datorn som innebär att han måste hetsklicka med musen. Typ 300 tryck i minuten. Det är aldrig tyst här och jag blir galen snart.

Just ja, när man för en gång skull kan somna om när Kristoffer åkt på jobbet sliter pappa upp ytterdörren strax efter 9 och ropar GOD MORGOOOON BRITT-MARIIIIE SKA VI HA KATTFEEEEEEEST?





I julklapp önskar jag mig en bunker där jag kan sitta alldeles ensam och inte höra ett ljud. Men då slutar det väl med att jag blir rastlös efter 30 sek för att inget händer.

Komikerna!

När man inte kan sova kan man konstruera skämt! Dessa uppfann vi igår!


Det var 2 rådjur som skulle sova då sa den ena till den andra: good night deer!
Vilket djur är bästa detektiven? Spider!
Vilket är världens slampigaste djur? Fladdermus
Det var två getter som satt och åt middag då sa den ena till den andra: det var la goat det här! (kristoffers getskämt)
Det var två missbrukande säljägare, så sa den ena till den andra: nej nu tar vi en seal!
Det var en älg som flög över England då kraschlandade han och blev moose!




Nu kommer jag inte ihåg fler men det var roligt. Nu ska jag plugga!

RSS 2.0