Komikerna!

När man inte kan sova kan man konstruera skämt! Dessa uppfann vi igår!


Det var 2 rådjur som skulle sova då sa den ena till den andra: good night deer!
Vilket djur är bästa detektiven? Spider!
Vilket är världens slampigaste djur? Fladdermus
Det var två getter som satt och åt middag då sa den ena till den andra: det var la goat det här! (kristoffers getskämt)
Det var två missbrukande säljägare, så sa den ena till den andra: nej nu tar vi en seal!
Det var en älg som flög över England då kraschlandade han och blev moose!




Nu kommer jag inte ihåg fler men det var roligt. Nu ska jag plugga!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Roligt men dessvärre så har jag läst några av dessa på andra ställen. Dock inte Christoffers skämt : ) Kram P

2011-08-10 @ 13:13:07
Postat av: Tony

Hahaha men fan vad jag garvade!

2011-08-10 @ 21:49:35
Postat av: Karin

Fladdermus! AAhahaha!!!

2011-08-12 @ 10:13:56
URL: http://bkarin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0