Call your girlfriend.

JAG KLARADE MATTETENTAN! Förmodligen bara med en hårsmån men vad spelar det för roll när jag seriöst ser mig själv som en person med dyskalkyli! Haha nej då men det var skönt att ha det avklarat. För övrigt har jag vaknat med en extrem huvudvärk och vill bara svimma av! Men nej nej jag har lovat mig själv att städa min bostad idag... kul.


Igår hade jag en överbra dag med Fridus ute i Birsta! Jag skrattade cirka 99 % av tiden! Sen fick jag en oerhört bra nyhet, nämligen att Jennifer och Hakan kommer upp om två veckor. Tjohoooooooooo, jag saknar henne hur mycket som helst!!

Jahaja!

Det är visst bara två som har visat sig vara äkta vänner! Frida & Karin! Fast Karin vill läsa mer om black mamba så jag kör en kompromiss!

Här kommer först en bild från en av de roligaste helgerna i hela mitt liv!
Det var fruktansvärt roligt även fast jag på söndagen såg ut som hör hemma på zoo!
Här har du en bild Karin!
Hon är lika paranoid och neurotisk som sin matte! Där har jag gjort ett bra jobb minsann!

Effektiv!

God dag! Har haft en halveffektiv dag. Har finslipat det sista på matteuppsatsen, fixat oxh skickat in portfolion och pluggat till tentan som jag har på torsdag. Huvudvärken som jag haft de senaste dagarna har börjat släppa lite men huvudet känns fortfarande som det väger typ 100 kilo. Kanske är värmen eller stress..

Lägenheten är ett kaos just nu. Köket ser ut som en byggarbetsplats efter att de har borrat upp ett hål för fläkten och katterna äter numera i vardagsrummet! Soffan ska också ut helst typ på måndag så att pappa kan börja måla om. Det blir ju uppskjutet hela tiden och jag blir galen snart! Måste få tag i en skruvdragare så jag kan få ner den fruktansvärda hatthyllan i hallen också. Kristoffers bror ville ha den, så varsågod säger vi bara. För det är nämligen så att vi har införskaffat den perfekta bänken från jysk! Den där som har funnits i 100 år och har tre korgar under en dyna.

Nej, nu ska jag fortsätta läsa om funktionsanalys och progressionsanalys!



Herregud vilken värdelös blogg jag har! Den är ju så tråkig att man går under! Vilka är det som läser förresten? Svara annars blir jag arg och kommer enbart att skriva om Britt-Maries äventyr i fortsättningen!!


AAAAAAAAAAAHHHHHHH

Kul att man har fått sovit 30 sek inatt. Katterna har varit skogstokiga!! Jag har jagat dom hela natten och nu är jag så trött att jag håller på att dö. Tänkte att det blir ju bra att få vila i helgen men jag har ju en hemtenta på torsdag så det är nog bäst om jag inte vilar alls. Men EFTER DET ska jag bli en harmonisk själ.

Trött på mig själv.

Jäkla skit-tenta. Jag kan inte svara på hur det gick men magkänslan säger att jag är på väg mot min första omtenta. Men och?!!??! fast jag känner inte så. Jag känner; JAG VÄGRAR GÖRA EN OMTENTA OCH JAG TÄNKER MINSANN INTE FÅ F ELLER FX PÅ NÅGOT FÖR DÅ SLUTAR JAG!!! Jag måste på riktigt ta ett chill-pill och sluta vara en sån prestationsprinsessa. Jag kan exempelvis inte gråta för ett E...








fast jo för jag tycker att det är riktigt skit!!!





Hittade två gamla bilder som beskriver min känsla när Kristoffer säger att han vet att jag har klarat det fast jag är övertygad om att jag kommer bli klassad som halvidiot;




Hjärtat pumpar utav nitroglycerin.

Om du aldrig provat hur kan du då vara säker?
Jag börjar tro att vi kan gå genom eld


 


Running scared.

Hade mysig dag hos Frida igår trots sjukdom. Kräktes dessutom inatt och överlag var det en riktig skitnatt. Och idag då? Jag har svårt att hålla fokus. Vill krypa ner under täcket och komma fram när bättre tider väntar. Känner mig nästan lamslagen av någon konstig ångest.
Jag och Kristoffer ska äta middag hos pappa sen blir det en tidig kväll. Innevecka veckan som kommer. Jag är inte direkt överlycklig men vad gör man!

Världens finaste!

Alltså Chris Medina.. mitt hjärta bara går sönder! Jag och Kristoffer gråter ikapp här hemma..


Iiiihahahaha

Ja Big brother är ju minst sagt underhållande. Kolla bara på detta:

http://play.bigbrother.se/bigbrother/avsnitt_och_klipp?title=jakt_pa_ormen&videoid=1625170

Hoppas Peter vinner, älskar gamla bittra gubbar! Eller Simon för han är en snäll björn. Eller Katerina för hon är precis lika neurotisk som jag är. Usch vad tragiskt att sitta och spekulera om sånt här. Men eftersom jag har suttit sen jag vaknade och skrivit klart min kartläggningsuppgift fååååår man!

Kristoffer har åkt och jobbat och jag ska laga kycklinggryta till mig själv. Jag kan ju inte laga mat för fem öre så vi får se om detta slutar med lägenhetsbrand eller matförgiftning.

Som en dröm!

Vi ska ju få vardagsrummet och hallen ommålat nästa vecka och det är sannerligen efterlängtat! Nu har jag återigen hittat en hallbänk från Jysk jag bara måste ha till min snart ljusa hall. Vi har varit och kollat på den för längesen men då köpte vi den inte men nu är det ett måste snart. Kanske är ett I-landsproblem men efter att ha levt i 3 år i konstant mörker (BRUNA tapeter och aldrig någon lampa som funkar) är det skönt att få ljust och då är denna vita bänk ett måste!

Nu ska jag duscha innan en kopp te under täcket med Britt-marie. Om ni undrar varför hon alltid är med så är det för att det är sån hon är. Hon är sällan längre än 5 cm bort från mig. Ganska påfrestande men man slipper ju iaf känna sig ensam!
typ såhär

Skriva, skriva, skriva.

Här sitter jag och skriver rapport. Men det går bra tror jag. Inte så fasligt mycket kvar på kartläggningen och matematikrapporten har jag också kommit ganska långt på. Dock borde jag verkligen sätta mig ner och plugga till mattetentan jag har snart. Kan ingenting!

Näe nu ska jag skriva lite till sen ska jag börja laga mat tills Kristoffer kommer hem! Idag blir det ädelostfyllt kött, egna klyftisar, vitlökssås och sallad! Tjoho vad bra!





Princess Moon! Eller ja.. Mona.






Hahaha

Började just tänka på en rolig händelse från när ni var på Kreta förra sommaren. Vi hade bilat svinlångt till en asfin strand och jag bad Kristoffer gå och betala för dem och ett parasoll. Då går han fram till den första han såg med magväska och försökte betala hahahahaha men han var bara en gäst... okej det vart ju jättetråkigt såhär som andrahandsinformation men då var det väldigt roligt!! Hahahaha det är fortfarande extremt roligt för mig..
Här är stranden för övrigt...
bild från google
helt sjukt, rosa sand och jättefint turkost vatten. Men det blåste så mycket att vi åkte hem igen. Vi hade bilat i flera timmar för att komma dit. Snacka om att vi kände oss blåsta!
HAHAHAHAHA

Toppendag!

God dag! Imorse (11:30) vaknade vi av att pappa klampade in i lägenheten och tyckte att det "var dags att masa sig upp". Sagt och gjort, lite rapportskrivning och en snabbstädning sen sa min magkänsla att vi borde åka på fyndlagret. Jag borde fan bli spåtant! Där inklämt mellan fula hyllor stod en gammaldags kista! 350 spänn!!! Nu ska pappa måla om den vit bara (förutom de svarta järnbeslagen) så den passar fint i vårat nya vardagsrum! Det ska bli så skönt att få vitt och fräscht!
Sen åt vi sushi och nu vilar jag mig lite. Britt-Marie också. Men hon har bara huvudet under täcket och kroppen utanför!
I vanliga fall vilar hon i denna ställning.

RSS 2.0