For making me belive.

You look so dumb right now
Standin' outside my house
Tryin' to apologize
You're so ugly when you cry
Please
Just cut it out

But you put on quite a show.
Really had me goin'
But now it's time to go,
Curtain's finally closin'.
That was quite a show.
Very entertainin'.
But it's over now.
Go on and take a bow.



Tänk om man hade lite självdisciplin. Det önskar jag mig när jag fyller år!


Vigvatten & kors.

Björk. säger: oh fy fan nu vill jag kräkas, man får ju förfan vinterkräksjukan bara av att kolla på den där saken

Lisa säger: aaaaahahahaha jag dör. Läckerbit!

Björk. säger: ja nu har jag tappat koncentrationen helt.... tack älskling nu sitter en väldigt äcklig bild fastklistrad på hornhinnan.... fyfan den där jäveln lämnade ju brännmärken bara man kollade på skiten

Lisa säger: men kristoffer,skönhet kommer inifrån!

Björk. säger: ja hon har ju iaf dolt den jävligt bra fyfan man skulle inte ens klara sig med vig vatten och kors när man träffar den där...



Jag är så himla trött och jag tyckte det var så roligt. Själv är jag den mest oytliga på denna jord!


En återvunnen dröm.

Älskling, jag har hittat in från mörkret
det finns hopp om en förändring
men det tar den tid det tar
En ny start, jag tänker nya tankar
men allt det där du föll för
finns fortfarande kvar
Allting har förändrats
men jag känner likadant


RSS 2.0