Aaaaaaaaaaj.

Fy fan i helvete vad ont i magen jag har. Nu går jag och lägger mig SJÄLV!!!!

Trött

Seriöst kan jag ta mig upp ur detta deppträsk snart? Jag blir tokig på mig själv.

Just det!

Såhär tycker jag, tycker man om någon så tycker man om någon. Då spelar det ingen roll om man har känt varann sen man var 17 eller om man bara känt varann två sekunder. Jag är lite inne på vad S brukar säga "I hate that fucking mentality".

Nu ska jag och min utväxt åka och köpa gardiner.

Fredag.

Jag mår illa. Jag har ont i halsen. Jag har tandvärk. Så, då var dagens gnäll över så kanske jag inte behöver gå omkring och gnälla hela den här dagen också. Jag måste omedelbart åka till pappa och skifta däck för att undvika att bli ett trafikoffer. Det är ju helt jävla omöjligt att försöka köra omkring med sommardäck. Det har verkligen blivit vinter och jag förstår inte hur alla kan vara så glada, vintern är ju den som tar död på oss! För att ta mig igenom vintern har jag gett mig själv två olika förslag;

1. Jobba så pass mycket att jag slipper vara ute och se fanskapet.
2. Sjukskriva mig pga livskris och ligga i sängen med persiennerna nerdragna (måste köpa persienner först)

Nu måste jag åka till pappa, om jag överhuvudtaget kommer komma fram eftersom vägen dit är så krokig och uppförsbackig (nytt ord). Pappa sa att det går nog bra om jag kör försiktigt. Men då har jag i åtanke att när jag ringde i lördagsmorse och sa att jag nog inte kunde komma pga baksmälla och att jag inte var körduglig att han sa "ta motorvägen, där finns det aldrig poliser".





 


Önskelista.

Det här vill jag ha;

Golv som rengör sig själv
Ingen ljus utväxt i mitt mörka hår
Någon som ringer mig i helgen och säger "HEEEEJ FÅR JAG SOVA HOS DIIIIG"

Jag tycker att alla människor utom jag ringer för lite fyllesamtal nuförtiden.



Män.

Frida: Alltså Simon har en allvarlig utvecklingsstörning som gör att han inte kan göra två saker samtidigt.
Lisa: Jaså?
Frida: Ja, jag tror den kallas penis.

Dare me.

Den här låten har jag lite på hjärnan idag;

Looks like you're lookin' for trouble,
And I'd say you found it - you found it.
You'll have to come right through me,
There's no way around it - you found it.
I hope that lean hungry look means what it's saying.
'Cause I'm just sittin' on ready, ready and waiting.
Baby, make your move, step across the line

Kom igen nudå!!!! Näe, nu ska jag fortsätta må illa.

Som förut.

Alltså jag hatar verkligen snö. Vinter betyder depressioner, mörker och att man måste köpa kärringbroddar för att inte slå ihjäl sig så fort man går utanför dörren. Snart emigrerar jag till Afrika.



Och jag vill ha dig nu.


Ågud.



Skärpning Håkan!

Something to loose.


APOOOOOO

Det är ju snart november, alltså vinter. Då kan man säga att det bara är ett halvår tills det är sommar och då åker vi. För att jag skulle få K att stanna två veckor har jag lovat följande;

dubbel soltid
5 gratis kill på ryggen
2 drinkar
en middag
en godnattsång varje kväll

Jag har redan förvarnat om att godnattsången är nog mer negativt än positivt men ändå!



Är jag störd eller? Jag skulle ta min sista twinrix-spruta imorgon men sen råkade jag visst byta tid så jag slutar 18:30. Jag har så sjukt dålig koll på mitt liv att det bara kan gå åt ett håll.

HAHAHAHA

Tönt-Tamer har tatuerat in legend på underarmen. Vilken riksnörd. Han verkar vara väldigt nöjd med den med tanke på att det är hans visningsbild på msn. Nu vart jag så irriterad att jag ska svepa i mig min Loka och röka ihjäl mig i mitt köksfönster. Det är sånt man gör när man är 22 år och cool!

Restart.

But it´s ok baby, cause in time you will find
What goes around, goes around, goes around, comes all the way, back around.





Släpp taget.

Jobbdagen idag gick ju faktiskt väldigt bra, snabbt och utan problem. Sen var jag och Thessa på barista och snackade skit och ältade lite grann. Nu har jag nyss kommit hem och ska väl lägga mig och kolla på lite Gossip Girl.

Thessa sa idag att "Det går inte att förklara för någon som inte vill bli förklarad för". Snacka om klockren mening i detta sammanhang. Jag är så fruktansvärt trött på detta. Fattar inte ens att jag öht orkar blogga om detta då JAG LAGT DETTA bakom mig. Orkar inte höra fler kommentarer. Jag kan inte säga att jag alltid har betett mig som en ängel men för i helvete, think before you speak. Jag skiter i detta nu.

Ärligt talat.

Ärligt så är jag imponerad av hur duktig jag är på att ställa till det för mig själv.

Söndag.

Veckans mest fruktansvärda dag. Jag spenderar den med pojkvännerna som aldrig sviker. Ben & Jerry. Än så länge har de aldrig kallat mig schizo. Dessutom såg jag på mitt schema att jag har en 6-dagarsvecka framför mig. Men det kanske är bra, så slipper jag fundera så mycket på kaoskvällen. Nu tänker jag lägga ögonen på Bonde söker fru ett tag.


Seriöst.

Jaha, nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Eftersom att jag tydligen var på efterfest igår så tog jag en taxi imorse när vi vaknade till Thessa som var dålig och kräktes som ett vilddjur haha. Så vi åt pizza och sov vilket var mer än välbehövligt. Sen har vi inte gjort så mycket mer än att vältra oss i ångest. Jag har gnällt hela dagen idag, men sen är jag ju schizo också haha. Nu har jag nyss kommit hem och nu funderar jag på lättaste sättet att ta livet av mig på.

Inatt var jag ambivalent och mina ledord var JA NEJ  JA NEJ JA NEJ JA NEJ. Kul tjej. 

Hahahaha

Hahahaha ångest ångest ångest. Vi vet inte riktigt vad som hände igår, men roligt var det! Snart kommer pizzan.

Trött.

Jag är trött. Framförallt på mig själv. Jag hade tänkt att INTE shoppa den här månaden, frågan är då varför jag kommer hem med en kofta och en stor t-shirt. Nåväl, nu ska vi vara positiva, jag kan ju sitta och beundra mina nya skor jag hämtade ut idag. Dom var väldigt höga må jag säga men det var inga problem, jag har nämligen tagit ett ärevarv runt i min lägenhet nyss. Men nu ska jag åka och tanka och sen åka och möta upp Emelie igen för vi ska vara ute i skogen ikväll och käka middag och kolla på Idol. Perfekt fredag!

Hemskt.

Fruktansvärt trött. Fruktansvärd tandvärk.
Hade det inte varit fredag hade jag lagt mig ner och självdött.


Hahaha

Jag skrattade nyss så mycket att jag blev tvungen att nästan kräkas lite. Emelie, du är fruktansvärt rolig. Imorgon tar jag med mig spypåse när vi ses.

Jag är en blödig hoe.

Kolla!! http://niccis.devote.se/ Världens sötaste Nicco. Dock kunde du nog valt andra bilder haha.
Jag saknar dig och det känns TOMT när du är borta! Men snart ses vi, tänker du inte komma hem så får jag väl komma ner! Säg bara till så kommer jag som ett skott.


Kolsvart.

Jag var ute och promenerade förut. När jag skulle vända gick jag genom skogen och det var svart som natten. OCH INGA LAMPOR VAR TÄNDA?!?! Jag skulle vilja säga att det var perfekt mörker för en mördare/våldtäktsman/psycho att våldsföra sig på ett fetto i för korta mjukisbrallor. Men jag klarade mig igen hela skogen utan några allvarligare skador. Nu tänker jag dricka vatten och äta en mandarin som det hälsofreak jag inte är.

Fisken.

Jag ringde just pappa och sa att jag funderade på att skaffa katt.
Nyheten mottogs med största omöjliga OGLÄDJE.
"Men dra inte på dig något sånt där nu, dessutom har du ju redan en fisk"
 
Jag har en gummifisk och det är den enda sambo min pappa ever komma godkänna.

Hoho.


Inte nog med att jag har dubbelt så stort huvud som min make.
Jag är ett proff när det kommer till paint också!

Detta blir min död.

Under den här dagen har jag INTE haft ont i tanden i cirka 5 minuter. Nu gör det jävligt ont igen. Jag vågar vågar vågar inte ringa tandläkaren. Jag har sån fruktansvärt tandläkarskräck att lugnande tabletter inte ens hjälper längre. Och inga värktabletter har jag heller. Vad i helvete ska jag ta mig till? Jag vet att dom kommer att vilja dra den och det går jag inte med på, då får dom fan slå mig medvetslös först. Nu orkar jag inge mer så jag går och lägger mig. Om jag har tur kanske tanden har lossnat av sig själv när jag vaknar i morgon.

Grattis igen Emelieälskling som fyller 22 i år! Välkommen i kärringligan.


Helvete.

Ingen promenad pga regn och tandvärk från helvetet. Snart måste jag ringa tandläkaren för jag står inte ut med den här förbannade visdomstanden längre. Kan knappt prata. Vilken fantastisk dag!

Press.

Jag känner mig fet. Så nu har jag ställt klockan på 07:15 och då är det dags för morgonpromenad. Eftersom min självdisciplin är värd typ 2 öre så lovaar jag härmed att om jag inte går ut imorgon bitti måste jag lägga upp filmen från Alanya när jag inte får igen min body. När jag är förbannad och svettig och skriker åt Jennifer, sen börjar jag dansa. Press press press!

Tragiskt.

Jag fick ett ryck och nu ska jag börja laga mat. Jag måste börja äta när jag jobbar för annars kommer jag bryta ihop snart. Sälkropp no more så att säga. Eller "Du är unik precis som alla andra" hahaha

Annars har det inte hänt något speciellt. Jag var mentor på jobbet på eftermiddagen så dagen har gått relativt snabbt trots att det är ångestmåndag. Träffade Lina och Tony en snabbis på stan med men jag var så trött och seg att jag var nog inget vidare sällskap. Men jag kanske var ett BOOTY CALL så att säga. Tony är alltid ute efter min kropp.

Ångest.

Syster; nu är det du som är dum för If I were a boy är en låt med Beyonce!


If I were a boy.

Alltså vad sitter det i? Det är ju lika bra att gå i kloster på en gång.

Snart söndagsnöjet Ensam mamma och sen sängen. Somnade kanske 7 imorse.

Turken & diverse.

Det är ju så förbannat kallt här! Vad passar då bättre än att kolla på gamla semesterbilder?





































































Okej, det var det. Nu ska jag rensa avlopp.


Hoppsan.

Jag vaknade 13:26. Synd att så stor del av dagen har försvunnit men jag kan säga att det var mycket välbehövligt! Nu ska jag åka till pappa med lite grejer samt att han ska bjuda på varma mackor. Trevlig start. Sen måste jag städa städa städa, handla mat och lägga mig i kärringgrillen. Tur att jag faktiskt är lite sugen på att städa igår, det har ju inte gått så bra de senaste gångerna så att säga.




Scream.

Nerbäddad och svettig. Näe, svettig är jag inte men pigg. Ganska irriterande när klockan ringer 07:15 imorgon bitti. Men det är ju alltid lite lättare att gå upp när det är fredag och en ledig helg väntar. Det ska nog gå imorgon också. Den här helgen ska jag ägna åt att sova och fixa iordning lägenheten för nu är jag trött på kaos.

Har jag berättat att jag numera är djurägare? Jag har köpt en fisk! En stor gummifisk som jag ska ha i en fiskskål. Jag tycker om min fisk. Det gör Emelie med för hon knäppte massa bilder på honom. Han heter Serdar! Serdar kostade bara 29 kronor och det tycker jag är rätt överkomligt.


Gnäll.

Jag avlider av trötthet, dessutom har jag asont i en av dom där förbannade visdomständerna som vägrar växa upp.

Fruktansvärt frustrerande.

Alltså jag är så godissugen att jag snart kommer börja grina. Jag fick ta det jag hade hemma och det var nudlar. Och kikärtor! Jag måste ju vara helt störd, det hjälpte inte ett dugg. Det är helt klart något på g nu. Och det är inte en bebis.

Men man kan fan undra när man kollar på den här bilden! Jag ber om ursäkt för att jag lägger upp en bild på mig själv utan kläder men att man kan ha en sån där mage utan bebis är ju horribelt.


18:13



I know the world can drive you to your knees, but when you need to cry, cry to me.

Deppodag.

Usch vilken dålig dag. Inatt blir allt bra igen. Nu ska jag duscha sen hämta mina nya skor innan jobbet.


FÖRLÅT BARHÅKAN!

 Tony säger:

kan vi inte åååka kryssning! haha

Lisa säger:

joo bara om barhåkan jobbar haha

 Tony säger:

haha

Tony säger:

då ska vi stöta på honom så han kan leka trivsel-torsten

Tony säger:

haha

Lisa säger:

ja med sitt pepsodentleeende!

Lisa säger:

jävla tönt

Tony säger:

ganska pinsam ja

Lisa säger:

det ska jag säga till honom!



 

Lisa säger:

tänk om man skulle hamna på tv när man stöter på barhåkan, då skulle jag seriöst ta livet av mig tror jag


 

Lisa säger:

barhåkan ramlade just

Lisa säger:

så jävla avtändande namn

Lisa säger:

håkan

Tony säger:

alltså är håkan for real?



 


Sail away with me.

Trött trött trött sa jag! Nu har jag dessutom varit på Birsta (igen!!) och gjort av med massa pengar. Plus att jag nyss betalade 500 pengar för traderaklänningen. Men det blir nog bra detta. Nu ska jag dricka te och göra en hårinpackning.


Hey.

Alltså S heter U and me parttime lover på msn. Hahahaha vad roligt. Nu ska jag försöka ignorera baksmällan och åka och sola solarium.

Angående gårdagen så har jag inget att förtälja. För vissa slutade kvällen redan vid 20-tiden hahaha!

Mennnn

Just nu är det någon som försöker göra sitt bästa för att jag ska lita på honom. Hahaha skrattretande. Jag tror jag tar mig en dusch istället för att fortsätta lyssna på en massa skitsnack.

Lördag.

Nu ska jag ner i tvätto och slänga in tvätten i torktumlaren. Sen upp och äta frukost innan jag hämtar Nony för en snabb shoppingtur. Vid fem ska jag infinna mig hos Ida. Hon bor ju i porten mittemot så det ska nog gå smidigt att ta sig tidigt. ast jag är ju grymt osmidig Jag kom ihåg när jag ramlade ner för Tonys trapp och skrapade upp tinningen. Detta lyckades jag med helt nykter. Rätt imponerad av min egen insats måste jag säga.


Nu ska jag få i mig frukost innan jag svälter ihjäl.

Här har jag också ramlat. Men mina mongisben! Fast onykter. Var inte oroliga jag gråter inte! Jag försöker att inte kräkas för jag skrattade så fruktansvärt mycket.

Ett tips!

Här får ni ett fredagstips! Lyssna INTE på Sail away med David Grey. Man blir bara deprimerad. Var tvungen att snabbdräkna mina sorger i Loranga.

Okej, nu måste jag noppa ögonbrynen.


Holliholli.

Ledig heeeeeeeeeeeelg! Det här har kanske varit världens längsta vecka. Har nyss kommit hem från Birsta där jag och pappa äntligen har köpt ett badrumsskåp (nu kan du finally spegla dig min kulturella vän). Jag har precis tryckt i mig en sallad så jag hamnade i svårt paltkoma. Nu ska jag vila lite och kolla på Top Model innan jag ska iväg till BB som ska bjuda på tårta.



MALLET!!!!

Ååååh.

Hörrudu kulturella Anonym, var vänlig och kom hem för jag saknar dig!

Håhåjaja.

Tack gode gud att det är fredag imorgon. Jag skulle egentligen vara ledig men eftersom jag är så snäll av mig (alt att flexen ligger på minus en miljon) ska jag jobba 4 timmar. Men sen är det ledig helg. Och jag ska städa, kanske även googla fram sjukdomen jag har eftersom jag är så sjukt slarvig. Nu ska jag leta upp en vänsterlins för jag är halvblind för tillfället.  

Uäck.

Det heter avogt så att ni vet. Jag ber om ursäkt för min våldtäkt på svenska språket som Schulman skulle sagt. Jag har nyss druckit pepsi max. Frågan är ju hur bra det är att dricka istället för att äta frukostmen jag mår för illa för att få i mig något annat just nu.

Puh.

Jag höll precis på att avlida. Jag hittade inte tatueringspresentkortet som jag fått av pappa. Jag sprang omkring här och svettades och svor. Men jag hittade det till sist. I pappersinsamlingen. Jag visste att det skulle löna sig en dag att inte slänga papper så ofta.


Va fan.

Ur säka mig min lilla psykopatt till syster att jag inte har ett bra vocka bullär!!!!

Gud vad jag är rolig!

Ikväll börjar Bonde! Wohoo!

Negativ!

Varför ska jag bara så bitter och negativ hela tiden undrar jag? Jag skulle gissa att det beror på att vintern är på väg. Pappa ringde nyss och berättade att han hade gjort korvstroganoff och skulle ge mig en matlåda. Tror ni att jag tackar och blir glad? Nej, jag säger "KÖTT ÄR MORD". "Men Lisa var inte så avokt inställd till allting". Då var jag tvungen att googla avokt för att bevisa att det inte var ett ord. Avokt var visst ett ord. Nu ska jag bli positiv och se ljuspunkterna i livet tex;






Jag kommer inte på något just nu. Jag återkommer.

Hurra!

Jaaaaa, min nya plattång har kommit från Eleven. Den ska jag åka och hämta på en gång när jag slutat!

Tröttsamt.

Jag fick börja morgonen med att skrapa bilrutorna med ett Amy Winehouse-fodral. Mycket tröttsamt. När jag slutar ska jag hem och städa, det är något jag verkligen ser fram emot. VIlken toppendag!

Tyskland.



Jag hade hellre suttit på Janus och druckit öl som luktar weirdo än att sitta på jobbet på en stol utan ryggstöd. Bara så att ni vet tänkte jag.


Nicco; kommer du ihåg när jag fick mail från Tyskland? haha

!!!

Jag skickar gratis sms har jag just upptäckt. Annars hade jag väl förmodligen blivit ruinerad med tanke på mitt och Linas dagliga smsmaraton. Vi gnäller mest, och det är ju underhållande. Igår gjorde hon ett tappert försök till att vara positiv och skrev att hon skulle skaffa sig en hobby och bli teaterintresserad. Sms från positiva Lisa "Gud vad tråkigt med teater. Skulle jag bli tvungen att bli kulturintresserad skulle jag ta livet av mig av ren tristess."


Suddigt.

Fan vad jag ser suddigt idag. Får sitta och kisa här framför datorn.

Men åh.

Hur jävla retard är jag inte som hör fel på Fransisca (eller hur det nu stavas) och Frans-Oskar. Gud vad pinsamt, nu måste jag lägga mig ner och avlida en liten stund av ren SKAM.

Kräko.

Jahopp då har jag sovit 12 timmar inatt. Synd bara att jag skulle drömma om HIV-test hela natten. Jag vaknade av att pappa ringde och berättade att han har kräkts hela natten. JAHA, så går det när man åker till Turkiet. Fråga Karin, hon kräktes friskt när vi var där. Jag stod på balkongen och nynnade högt för mig själv för att slippa höra snuskkräkljuden!

Nog om kräks. Nu ska jag duscha och sen ner och träffa Lina på byn. Sen ska jag ut till skogen och träffa Emlan och min pojkvän Lucas. Han gör mig aldrig besviken! Och så är han inte redan gift heller.



Kooooooooko.

Jag tillägnar det till min kära syster. Det är hennes favoritlåt.



Men herregud.

Eftersom jag fick ett akut popcornsug klockan 6 imorse när jag kollade på rederiet tänkte jag springa ut till köket på lätta foten. Utan att tända några lampor. Resultat; Jag trampar sönder min plattång som jag av någon anledning har lagt mitt på vardagsrumsgolvet.

Annars så är jag helt nyvaken. Och asatrött som Hilma skulle ha sagt.

Let it in.

Okej, andas. 6 minuter kvar sen får jag åka hem.
Då är jag dessutom ledig två dagar. TACK TACK TACK!


Nu är det 5 minuter!!

Patetiskt.

Jag har helt tappat tron på mänskligheten den här helgen. Man skäms ju för fan att leva i ett land med såhär mycket idioter. När jag kommer hem ska jag googla voodo hela natten. Be afraid!


Por favor.

Jaha, här sitter jag på rast och letar resor till känääääri ajländs.
Jag och Thoran ska bli spanjorer för en vecka. 

Que?

Eh jaha. Jag är lite förvirrad efter samtalen med T. Är det här ett skämt eller? Ska han verkligen komma till Sverige? Jaja, det märker vi väl antar jag.

Gud vad jag skrattade idag när Lina läste någon tidning som Blondinbella var med i. "Men kan du aldrig hålla käften ditt lilla moderathelvete" Haahaha.
Det var roligt. Nu ska jag börja leta resor åt oss.

Iiiiiih.

Jag och gullpuckot Lina funderar på att ta en tripp i januari. DET är mycket välbehövligt.

Jag blir tokig.

Varför är jag vaken nu? Jag ska dessutom jobba till 05 imorgon bitti. JO för att Tamer ringer som en galning, fattar han inte vad jag skriver i smsn eller? What a rikspucko. Nu slår jag mobilen på ljudlös och försöker somna igen.
Inte alldeles lätt utan persienner kan jag känna.


GRATTIS FRIDUS!

Ny upplevelse.

Aha, det är alltså såhär det känns att få en hjärtinfarkt. Jag rundade precis hushörnet och skulle springa in i porten och SPRANG RAKT PÅ EN KARL. Fy fan vad rädd jag vart. Och han med, han trodde väl att jag var en mördare eller någonting. "ÅH FY I HELVETE VAD RÄDD JAG VART" skrek jag rakt ut. "JAG MED" skrek han tillbaka. Sen gick jag in och han stod kvar utanför.

Begåvningsresursen.

Jag råkade komma åt någon strömknapp under bordet med ena foten så hela datorn stängdes av. Begåvad tjej!

You´re my wonderwaaaaaall.

Because maybe
You're gonna be the one that saves me
And after all
You're my wonderwall



Det är en fin bit som jag skulle sagt till Pia!

Meeeeen.

T ringer som en galning men lägger på så fort jag svarar. Jag smsade att jag inte tänkte ringa upp men han fortsätter att ringa. Jag blir tokig. I ren frustration lämnade jag telefonen hemma när jag åkte och jobbade. Smart tjej.

Partners in crime del två.

Pia säger:

haha ja fast jag har sett den 100 gånger. Kollar just nu på Rosings blogg....hon är katastrofalt dålig på att stava

Lisa säger:

haha jag vett det är pinn samt

Pia säger:

hahahaha

Pia säger:

HAHAHAHAHA Rosing skriver " nu är tvättberget ett minne blått" aaaaaaaaaaahahahahahah blått jag dööör

Pia säger:

vidare...." vi hade en jätte trevlig disskution"

Lisa säger:

aah not såo clever swedish görl

Lisa säger:

fruktansvärt pinsamt att hon kallar sin karl för Mr Big

Pia säger:

aj vod sej a dissaster

Pia säger:

hemskt hemskt hemskt

Lisa säger:

jag hatar folk som skriver såhär;

Lisa säger:

*ler*

Lisa säger:

*skrattar*

Lisa säger:

gud vad pinsamt

Lisa säger:

det är så pinsamt att jag dör

Pia säger:

fruktansvärt

Lisa säger:

Sen några sekunder senare hade jag ett flertal sprut stick i ansiktet

Lisa säger:

älska särskrivningar

Pia säger:

ahahahahahahahahahahahahahaha *ler*

Lisa säger:

jag vet *rodnar*

Lisa säger:

HAHAHAHA

Pia säger:

*asg*

Lisa säger:

gud jag kommer dö av detta

Pia säger:

aj blasching over her

Lisa säger:

totally krejsi

Pia säger:

jag fattar inte att folk kan skriva uppmuntrande saker till henne...hon är ju hjärnkapacitet som muterat öronvax

Pia säger:

har menar jag

Pia säger:

så här stavar Pernilla Slemghren: kockos


Partners in crime.

Lisa säger:

vad snorig jag är idag

Pia säger:

har du snortat?

Lisa säger:

haha näe

Lisa säger:

no drugs only hugs

Pia säger:

wow....cool...

Lisa säger:

i knööw

Pia säger:

haow is thä toonzi duing?

Lisa säger:

dont nöw he is not at compiter

Pia säger:

a hi is sliipin i sink

Lisa säger:

or maby with fitness

Pia säger:

a jes jes jes aj lajk!

Lisa säger:

his a biiist!

Pia säger:

haf to lav him!

Lisa säger:

his balkanbody with si jellow shiirt

Pia säger:

ååååå ajm svetting!

Lisa säger:

mona liiski


Livsfilosofi.

Det regnar fortfarande här i Pundsvall. Min käre far var och å andra sidan "på väg ner till beachen" för att använda hans egna ord. Jag drömde tom inatt att jag var i Alanya, jag drömde att jag, Karin och Serdar var på James Dean. Sen låg vi i sängen och jag funderade på hur jag skulle smuggla upp S till vårat hotellrum samtidigt som Karin beställde bord på Havana.
Herregud jag har ju blivit helt skadad.

Nu måste jag hoppa in i duschen för jag ska ner på stan.


Men är det ett skämt eller?

Nu har det ju för fan regnat i 24 timmar!!! Inte konstigt att man blir deprimerad när man bor i ett land som har 360 regndagar på ett år. Men imorgon är jag ledig iaf! Då står det en sushidejt med Emelie och Lucas på schemat. Sen har jag bara två nätter att jobba sen tror jag att jag har jobbat mig förbi de tråkigaste schemaraderna.
 
Näe, nu blir det rederiet, joker har ju precis dumpat Malin och jag är SÅRAD över detta!

RSS 2.0