Kräko.

Jahopp då har jag sovit 12 timmar inatt. Synd bara att jag skulle drömma om HIV-test hela natten. Jag vaknade av att pappa ringde och berättade att han har kräkts hela natten. JAHA, så går det när man åker till Turkiet. Fråga Karin, hon kräktes friskt när vi var där. Jag stod på balkongen och nynnade högt för mig själv för att slippa höra snuskkräkljuden!

Nog om kräks. Nu ska jag duscha och sen ner och träffa Lina på byn. Sen ska jag ut till skogen och träffa Emlan och min pojkvän Lucas. Han gör mig aldrig besviken! Och så är han inte redan gift heller.



Kommentarer
Postat av: Bex

Jag lever i någon slags förnekelse. Om jag inet packar upp kommer jag inet stanna hemma typ..? O städningen går skit, jag ahr diskat i fem minuter.. katastrof.. Jag måste röja innan han pedanten kommer, ja det kommer väl ungefär ta 6 veckor såd et e ju lagom..

2008-10-06 @ 18:55:26
Postat av: Bex

Nee, jag blir bara rent glaad när ja tänker på det! Lägg till mig på msn om du vill slå ihjäl lite tid nån dag, känns som vi har en del gemensamt.. hehe.. [email protected]

2008-10-06 @ 20:05:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0