Why oh why..

Jag och Johan åkte nyss förbi mammas lägenhet för jag ville se om dom som köpt den hade flyttat in den. Det kanske inte var den bästa idén jag fått. Nu är jag så himla ledsen. Jag vet inte vad som var/är värst, att åka förbi förut och se att det alltid var kolsvart eller att åka förbi nu och se att det lyser fast att det inte är hon som är där. Jag saknar henne så mycket att det bara skär i hjärtat. Jag förstår inte hur någonting kan göra så jävla ont som det här gör.

I natt när jag precis skulle sova började jag höra hennes röst i huvudet. När hon skällde på mig, när hon skrattade och när hon sjöng. Det gjorde allt så himla verkligt. Hon är borta på riktigt och jag får aldrig höra den där rösten igen. Den rösten jag förut kunde bli så irriterad på när hon ringde flera gånger per dag. Bara för att försäkra sig om att jag mådde bra. Bara för att hon brydde sig.

Jag älskar henne så himla mycket. Jag tycker det är så hemskt att hon fick dö ensam. Att det inte var någon där. Hoppas hon visste att iaf jag brydde mig. Och att för mig finns det ingen, och kommer aldrig att finnas någon, vackrare människa. Jag är så stolt över henne. Att trots att hon mådde dåligt över Kenneths död ändå hade tid att lyssna på mitt gnäll över mina fjuttiga problem. Att hon aldrig satt sig själv först och att hon älskade mig och Pia så villkorslöst.

En mamma är alltid en mamma. Jag förstår att ingen någon kommer kunna fylla hennes plats, och jag förstår att jag kommer sakna henne resten av livet. Jag önskar att hon kunde få vara kvar hos mig.


Älskade mami, jag hoppas att du mår bra där du är nu. Jag tänker på dig varje dag. Jag älskar dig.


114814-4

hmm

Åh, nu ska jag storstäääda.. tråk!!! men det blir ju fint efteråt! Igår fick jag min nya juicydress.. skööön!! Kan inte fatta hur små dom är i storlekarna!! Har L på den, och det har jag verkligen inte annars.. och ändå är den NÄSTAN för kort i armarna :S weird!!


Nysolad är jag också.. yeey. Näe nu måste jag nog sätta igång.



I'm not perfect
Yes I do wrong
I'm trying my best
But it aint good enough
But he still loves me


Trött, trött..

Åh, nu är jag verkligen trött.. men jag jobbar i morgon också. Men sen är jag ledig i två dagar. När allt känns som jobbigast tänker jag iaf på att jag kommer få lägenheten haha, då känns allt lite lättare :D


Var ute i Birsta med Johan idag.. mysmys :) haha. Det är tomt att vakna utan honom.. men snaart kommer han igen :)



Jojo - too little, too late.

JUST JA!!

En snosbild!!! En trött bejb och en glad kines :D



bejb&jag

Better then life.

Det är inte sant. Det kan inte vara sant. JAG FICK LÄGENHETEN PÅ SÖDERMALM!!!!!!!! jag vart så glad att jag inte kunde fortsätta sova efter han hade ringt även fast jag somnade SEX i morse :D


Är så glad att jag funderar på att promenera bort på OK och hämta mina stövlar, hoppas dom är fiina :D


Näe nu ska jag fortsätta leta en tv :)

Listen girl..

Myys igår. Jättegod mat på 7 kryddor. Och en jättesnäll bejb. Fick tre jättefina rosor :D fast dom har börjat dö lite tror jag hihi.. jag säger ju det.. blommor och den här lägenheten :p

Nu har jag inga hål i tänderna heller. Plågade mig till tandläkaren i morse. Men nu är det klart.

Snart kommer det en snosbild när jag är kines och johan är glad :D


Yes, jag är lycklig. Och jag förtjänar det :D


Näe, nu blir det falafel hihi

hihi

åh jag längtar tills ikväll! mysmys! :)

det känns som om någonting har ändrats.. till det bättre. Fast ändå inte :D


Min lilla snos..

Pirr pirr.

You think you know, but you have no idea.


Check on it.

Trött, trött, trött.

Idag frågade Mathias om jag ville köp lägenheten jag bor i. Åh, jag tycker om den så himla mycket. Och trivs så bra. Enda felet är att den ligger längst ner :(


Jaja vi får väl se. Ska ju kolla på två andra idag. Sen ska jag och Johanbejb på Ikea :D Och imorrn ska vi ut och äta.. myyyys! :)

The star up in the sky.



Hey I made it, I´m the worlds greatest.

Du är min.

Yeey, imorgon ska jag kolla på två lägenheter :)
Tror jag har snosat lite snett i natt. Värker lite i nacken. Jaja nu ska jag gå och göra mig en fullkornsmacka med skinka :D


Jag saknar dig jättemycket idag mami.




Genom regn och sol är jag din. Idag är det bara du och jag.

Can´t take it any longer.

Det kom som en blixt från klar himmel. Jag orkar inte det här nå mer. Jag vill ha min mamma här.

Kasta sten i glashus?

 Jag tycker om

 

 

  • Att jag är ledig i tre dagar efter imorgon
  • Att jag snart kommer få mina snygga stövlar från asos.com, och skinnjacka.. och mysdress.
  • Avokado
  • Min nya hårfön
  • Folk som alltid ställer upp
  • Mysiga drömmar
  • Sex and the city, House och Ugly Betty
  • Justins låt, what goes around, comes around
  • Att vakna upp bredvid snoos :)

 

 

 Jag tycker inte om

  • Att gå upp tidigt på morgonen
  • Att inte kunna somna när man VET att man måste upp tidigt
  • Att alla mina blommor självdör för att jag aldrig vattnar
  • Folk som inte har något annat att säga förutom massa negativt (HÅLL KÄFTEN)
  • Att vara svartsjuk
  • Att vara bakis. Och att det inte går över förrän man har gått och lagt sig
  • Att min tv har slutat funka
  • Att vissa människor inte förstår hur patetiska dom är
  • Människor som ser ner på andra fast deras liv är totalt värdelöst. ^

 



 




 


Yeah!

Is this the way it's really going down?
Is this how we say goodbye?
Shoulda known better when you came around,
That you were gonna make me cry,
It's breaking my heart to watch you run around,
Cause I know that you're living a lie.
But that's ok, baby, cause in time you will find,

What goes around, goes around, goes around, comes all the way, back around

Truly, madly, deeply.

Iiiih. Nu ska jag snart kolla på en lägenhet, jag vart jättenervös :s och pappa vart sur. Men det var ju ingen nyhet. Han tycker VERKLIGEN att jag ska flytta hem. Hmm.

Har shoppat idag. Nu får det nog vara slut på pengaslösandet tror jag. Men det är ju så himla svårt när man hittar massa saker man tycker om :(

Jag hade världens mysigaste kväll igår :D




I´m accidentally in love again.

What is like.

God forbid you ever had to walk a mile in her shoes
'Cause then you really might know what it's like to have to choose



I've seen the good side of bad.
And the downside of up.
And everything between.

Letting go.

Only time will tell when to hold on, when to let go, when to forget and I let it show. When you reach out, I will be there. Love finds a way when somebody cares enough to hold on.


Livet går vidare...

Mamma.

        Ibland tycker jag att jag ser dig. Men det är ju aldrig du mamma. Du tog all min glädje och försvann.


                                                                     



                                                                     Mamma, där du är lyser alltid solen.
                                                                Jag önskar bara att det var här hos oss.




                                                   Mami

Han.

Jag är rätt trött nu faktiskt. Har ju bara sovit fyra timmar på två nätter. Kul jul.

Ska försöka orka gå bort till OK och hämta min sex and the city-box (ÄNTLIGEN) oh happy day!


-----


Sometimes I'd wonder how I've managed to live through it all. I´m a survior. Oh yes I am.





Jag

My only hope.

No one can save me, the damage is done.

JAHAJA!

MM gick ju jättebra att vända på dygnet! Klockan tre var jag fortfarande vaken! Nu är jag ganska trött faktiskt kan jag känna.. glömde även min mat hemma hos frida.. jävla skit :(

Ikväll blire myyys med snoooos :D


Te amo baby love..

Tröött..

I must be crazy now
Maybe I dream too much
But when I think of you
I long to feel your touch

To whisper in your ear
Words that are old as time
Words only you would hear
If only you were mine



Ända sen första gången jag såg dig älskling.


Fittpissnatt.

Jävla pissless nu. Jag förlorade även nyss på betapet haha :p

Jag tycker verkligen att min pappa INTE ska lära folk att köra bil!


--


Jag orkar inte. Jag gör verkligen inte det. Tror faktiskt jag har börjat lämna saker och ting bakom mig.

Jag förstod aldrig riktigt vad som hände den där gången, förutom att allt blev fel.
Det fanns så mycket kvar att ge. Det fanns kärlek mellan oss.
Varför packade du din väska istället för att slåss?

En del av mitt hjärta kommer alltid slå för dig.



Det är så jävla försent...

men åååh!

Jag orkar inte jobba nå mer!!!!!!!!!!!!!!! JÄVLA SKITHELVETE!!!!!!!!!!!!!!!

Eftersom jag ska öppna i helgen tänkte jag försöka vara vaken hela natten när jag kommer hem för annars kommer jag aldrig kunna vända tillbaka på dygnet.



But how many heartaches must I stand
Before I find a love to let me live again

Hear my cry.

Jag hatar dom här nätterna när man bara sitter framför datorn och inte kan sova. Jag vägrar lägga mig om jag inte är trött för då ligger jag bara och funderar och det tänker jag inte göra. Jag är tillräcklig förvirrad som det är.


Do you like to see me cry?





Mama said; you can't hurry love, no you'll just have to wait..

Hmm!

Finns inga ord för hur bra jag tycker white trash beautiful med everlast är! Åh så kär i den!

Jag tänker på mamma varje dag. Har nästan dåligt samvete för att jag inte orkar gråta nå mer. Jag saknar henne så jävla mycket men jag orkar inte vara hysterisk längre. Hon kommer inte tillbaka. Det är väl bara att acceptera. Men hur fan gör man det?!

----



I finished crying in the instant that you left
And I can't remember where or when or how
And I banished every memory you and I had ever made

But when you touch me like this
And you hold me like that
I just have to admit
That it's all coming back to me
When I touch you like this
And I hold you like that
It's so hard to believe but
It's all coming back to me

:s

Haha

En sak som är ganska pinsam faktiskt är att jag börjar gråta som ett barn när reklamen för underbara älskade går på tv. Låten är ju för sorglig! Göran Fristorp han är allt mannen hela dagen!


Ditt sms värmde så mycket. Tack.


Million miles away from home.

Oh my God please forgive me
Cause I know I've done some wrong in this life
If I could do it all again
Have just one more chance
I'd take all those wrongs and make them right

Vet din mamma att du super?

Ska in i duschen nu och sen upp till älsklingsjennifer.. sen kommer thoran och nicco :D myys!

Det känns nästan som om att varje gång så känner jag mer och mer att det är rätt att jag flyttar härifrån. Jag blir ytterst stolt över mig själv om jag klarar av det här.



Shot through the heart
and you're to blame
You give love a bad name
I play my part and you play your game
You give love a bad name

Love you ´til the day I die.


Nu har jag nyss kommit från jempa och tompe :D sötbejbs!

You thought I couldn't last without you
But I'm lastin'
You thought that I would die without you
But I'm livin'


Kan du beskydda mig? Snälla, beskydda mig.

White trash beautiful.

She prays for him every night. She hopes that he can hear her.


Att vakna och veta att du inte här gör att varje andetag gör ont.

Det blir inte lättare. Inte ett dugg. Varje dag blir bara jobbigare och jobbigare.

RSS 2.0