Finally

Ohemliga person 1 (JAG!!) berättar en historia från när jag var liten som inkluderar min dåvarande kanins saltsten.
Person 2: "Men jag då, när vi hade haft främmande hemma och dom åkt hem var jag och luktade på stolarna där dom suttit!"

DET HÄR ÄR BLAND DET ÄCKLIGASTE JAG HÖRT!!!! hahahahaha


Jag: "Ja, jag tycker iaf att du borde gå en sån där anger managementkurs..."
CPMONGOT: "MEN HÅLL KÄFTEN!"


Näe, nu snosa + sex and the city


Hissa & dissa

HISSA

Att snön börjar smälta igen
House
Pappa
Mormor
Kerastase schampo & balsam
www.nelly.se
Riskakor
Johan....s nya bil! hah!



DISSA

Alla jävla ordprogram! Capish & co ("& co".. damaged för life.)
Min citrusväxt som är sämst!
Min dusch. Som att stå i ett rymdskepp.
Att tvättmaskinen tvättar i ca 2 timmar.
Natthelg.
Vårrullarna!!
Att jag spillde filmjölk in under sängen. No more frukosting med fil i sängen!
Doktorn kan komma.


---


Jahaja. Kollar på clueless (i brist på liv) och jag säger då det, om jag skulle dö i morgon skulle inte min sista önskan vara att rida naken på stranden, äta ost eller nuppa i en grotta!

HEJ DÅ!

mättmättmätt!

Jag tänker inte ens lista vad jag ätit idag. Men det är nog inte så lite. Nu ska jag inte äta nånting mer idag! Förutom kanske djungelvrål och Loka smultron. Det får man faktiskt.

Näe, nu ska jag återgå till den eminenta och allmänbildande programmet Jerry Springer.


HAHAHAHAHAHA just ja! Mitt nya favvoprogram är snyggast i klassen på tv400, det är det mest pinsamma och underhållande jag sett på länge! Mer sånt! :D


Älskling.

Don't go away, don't go away
Forever and ever we'll go on
Don't go away, don't go away
There's no other place where you belong
Don't go away, don't go away 
I'll give in to you with all my love


Har jobbat öppning hela helgen. Och älskade snosJohan har sovit här hela helgen också :)
Skulle verkligen behöva gå och köpa en toning idag. Hövva hur det ser ut.

Näe nu ska jag gå till jobbet.

bejb&jag


JAG ÄLSKAR DIG BEJB!

Help me.

God grant me the Serenity to accept the things I cannot change.
Courage to change the things I can, and Wisdom to know the difference.

Mongis

HAHAHA!

Dagens stjärndiskussion

Person 1: Alltså, jag är skitbra på att suga pung!!
Person 2: Hmm, ja jag brukar inte suga på lalalaas pung så ofta. Men en gång provade jag om ena kulan fick plats i munnen.



RSS 2.0