Detox!

Vilken produktiv dag! Jag har hunnit plugga, mailat min lärare och dammsugit sovrummet. Helt allvarligt så dammsuger jag sovrummet varje dag. Det blir så jävla dammigt när terroristerna kutar omkring. Nu är Kristoffer och tränar och jag har precis beställt en detox-kur och lite krämer. Jag känner mig förslappad och måste vidta åtgärder omgående!

Flygande Jakob???

Kristoffer säger att han vill göra flygande jakob idag. Själv har jag en känsla av att bananer i mat = kräkmedel. Men vem vet? Ska försöka övertala han att äta sushi ist. Så trevligt! En liten räka i soja sen är lyckan gjord!

Mona

Här är vår nya misse!
Hon må se snäll ut men man kan tro att hon är direktimporterad från afrikas djungel, helt galen!
I övrigt händer inte så mycket, jag är på VFU och är med underbara barn hela dagarna!

RSS 2.0