Den bästa dagen.

Att man aldrig kan uppskatta det man har, helt sjukt säger jag. Jag är livrädd att förlora dom jag älskar och det borde de få höra oftare. Jag älskar älskar älskar min familj, tjejerna och Kristoffer. Eventuellt Britt-Marie. När hon är snäll.

Sådär va.

“Maybe we like the pain. Maybe we're wired that way. Because without it, I don't know; maybe we just wouldn't feel real. What's that saying? Why do I keep hitting myself with a hammer? Because it feels so good when I stop.”


Ibland är det jobbigt att drömma. I och för sig är det jobbigare att vakna efter man drömt något. De senaste nätterna är jag helt slut när jag vaknar. Jag drömmer varenda natt om något jag varje dag kämpar med att glömma och förlåta. Jag orkar inte. Att vakna varje morgon och verkligheten känns som en käftsmäll. Det är då man funderar på om det verkligen är värt det. Ibland räcker inte kärlek till.

All the right moves.

Tjoho min telefon fungerar trots tvättmaskinstvätt! Den blixtrar lite men det är ju lite snitsigt kan jag tycka. Nu ska jag pula i mig en macka och te sen ska jag skjutsa pappa till någon form av ögonundersökning sen tänkte jag ta en promenix och sen plugga. Sen sen sen sen sen sen sen. Jag orkar inte.

Britt-Marie är helt galen på nätterna. Tuggar av sladdar, river ner gardiner och leker med pingelbollar. Jag är helt gråtfärdig hela nätterna men sen när hon kommer med sin lilla illaluktande andedräkt på morgonen och ska pussas kan jag känna att det är lite värt det. Då gör det inte ens något att hon låter som en gris när hon kurrar!


Happy times!

Vilken härlig dag! Jag vaknade på ett sprudlande humör men tyvärr var klockan halv ett. Jag hatar att sova hela dagarna. Iofs gnällde jag när jag vaknade av mig själv 6:30 en hel vecka också men men, det finns väl kanske en anledning till att Andreas tyckte att Veronica Maggios Aldrig nöjd handlade om mig haha
Jag har nyss haft en session på spikmattan, skulle vilja säga att det är världens bästa uppfinning. Nu ska jag fortsätta kolla på en dokumentär här kulturell som jag är.

helvetes jävla skithelvetes fanskap

Idag när jag skulle ner i tvättstugan och hänga tvätt ramlade plötsligt min mobil ur ena maskinen!!!!!!!!!!!! Jävla skitdag, fick åka till pappa och låna en nokia tillverkad under gustaf vasas tid. Så jävla tröttsamt. Dessutom upptäckte jag en cellulit (!!!!) på mitt lår och jag greps av panik. Jag hatar gropar i låren! Googlade som en dåre och det stod att spikmatta kunde hjälpa så jag akutla mig på min sen smörjde jag in med kräm mot celluliter. Imorgon funderar jag på att dammsuga låren för så länge som jag är fattig student har jag inte direkt råd med en lpg-behandling. Jag kanske borde sälja katten för att ha råd med behandlingen men hon är så jävla oregerlig att jag snarare skulle få betala den stackaren som får överta omvårdnaden av Britt-Marie Häggblom. Nu känner jag mig för upprörd för att fortsätta skriva.
Fridens liljor

För mycket.

Det är liksom mycket nu. Skolan går mig snart på nerverna och jag har ännu en gång skjutit på saker. Men nu jävlar har det brunnit i knutarna och allt är klart utom uppsatsen men den behöver jag MYCKET tid på mig att skriva för jag är så sjukt dålig när det kommer till formalia. Disaster disaster.


You can tell by the way
she walks that she's my girl You can tell by the way she talks, she rules the world You can see in her eyes that no one is her Chi she's my girl, my Supergirl And then she'd say it's OK I got lost on the way But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry And then she'd say it's all right I got home late last night But I'm a Supergirl and Supergirls just fly And then she'd say that nothing can go wrong When you're in love what can go wrong And then she'd laugh the nighttime into the day Pushing her fears further along Then she'd shout down the line tell me she's got no more time Cause she's a Supergirl and Supergirls don't cry Then she'd scream in my face tell me to leave, leave this place Cause she's a Supergirl and Supergirls just fly

You can tell by the way
She walks that she's my girl
You can tell by the way
She talks, she rules the world
You can see in her eyes that no one is her Chi
She's my girl, my Supergirl
And then she'd say it's OK I got lost on the way
But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry
And then she'd say it's all right I got home late last night
But I'm a Supergirl and Supergirls just fly
And then she'd say that nothing can go wrong
When you're in love what can go wrong
And then she'd laugh the nighttime into the day
Pushing her fears further along
And then she'd say it's OK I got lost on the way
But I'm a Supergirl and Supergirls don't cry
And then she'd say it's all right I got home late last night
But I'm a Supergirl and Supergirls just fly
Then she'd shout down the line tell me she's got no more time
Cause she's a Supergirl and Supergirls don't cry
Then she'd scream in my face tell me to leave, leave this place
Cause she's a Supergirl and Supergirls just fly

To love you more.

Pluggpluggplugg. Idag hänger jag med Göran Linde och hans läroplansteorier. Jag känner att jag måste klara den här tentan för jag vill inte ha något som ligger och släpar efter i sommar. Så jag ska plugga hela helgen. Om jag är riktigt duktig ska vi ev gå ut och äta ikväll. Men då ska jag ha lärt mig de tre arenorna och Deweys pedagogik först!



Ge mig sommar, öl och en ambulansförarjacka!


RSS 2.0