Stronger

I'll make it through the rainy days,
I'll be the one who stands it longer than the rest,
When my landscape changes, re-arranges,
I'll be stronger than I've ever been
no more stillness, more sunlight,
everythings gonna be alright.



I'm gonna do this for me.


Jag saknar dig så mycket mami.

Lilla mamma.

Åh vad jag saknar dig! Jag tänker på dig varenda dag!

Jag vill få träffa dig en sista gång bara för att få berätta..

Att jag verkligen uppskattar allt du har gjort för mig. Även om jag inte visade det.
Att du var mer värdefull än jag någonsin kan sätta ord på.
Att du är så saknad. Och vi kommer aldrig att glömma dig.
OCH att jag ångrar alla gånger vi bråkade och skrek åt varann. Jag menade inget jag sa
.



Snälla kom tillbaka så att jag kan få berätta för dig hur mycket jag älskar dig!!!!

Baby, can I hold you?

Nu ska jag och johan koppla in min nya tv. Eller ja, mammas gamla :)
Idag vart jag så ledsen när jag tänkte på henne. Jag förstår verkligen inte hur jag ska kunna leva med tomheten hon har lämnat. Det gör så otroligt ont.


Hoppas jag kommer till Stockholm i helgen nudå.


Nu ska vi se om Johan är den handyman han utger sig för att vara... haha :D

Men söt är han iaf :)



Åååh!

Can we try again
to start a new and lovely story,
that will shine a ray of light upon our hearts,
and bring back long lost glory,
of how it used to be.
baby you and me
convinced we were each others destiny...





I want you so damn much I can´t believe it´s real!!!


Men jag dör!!!!!

Ååååååh, jag är så trött!!! Och nu är Frida på väg hit som inte har sovit på hela natten så jag kan ju bara gissa hur hysterisk hon kommer vara :)



 


Poor little missunderstood baby.

Jadu. Simon och Frida är väl ett radarpar man kan kalla duga hahahah! :D

Remembering
Your touch
Your kiss
Your warm embrace
I'll find my way back to you
If you'll be waiting
If you dream of me like I dream of you
In a place that's warm and dark
In a place where I can feel the beating of your heart



Oh la la, jag vill ha dig!

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!! Jag skrattar ihjäl mig. Världens roligaste kväll och natt :D Har inte skrattat så mycket på länge, och gudarna ska veta att det sannerligen behövdes!!

Emelie: Du är ju som Fredrik i sången..Du bara "låter det skeee.," hahahaha!!!



 

Jag älskar dig fortfarande. Jag älskar dig så att hjärtat värker. Det finns ingen som du. För mig är du vackrast i hela världen.

I've longed for you and I have desired.
To see your face, your smile.
To be with you wherever you are.



Please say you´ll be waiting..


Cry me a river.

Åh trött trött trött trött trött!!!

Började 6:20 i morse. Tror jag måste snosa lite innan jag åker till Emsan! :)



Hur ska jag kunna koncentrera mig på någonting alls när jag har huvudet fullt av dig?!


Just hold me.

And why can't you just hold me?
And how come it is so hard?
And do you like to see me broken?
And why do I still care?
still care..


If I didn't love you, you would know.

I wish it didn't matter.



Johan, om du bara visste hur mycket du betyder för mig.


Jag orkar inte mer.

Det här går inte längre. Jag orkar inte med alla drömmar att du fortfarande lever. Jag orkar inte vakna och veta att du inte finns längre. Att all min trygghet är borta. Och att veta att den enda som aldrig svek aldrig kommer komma tillbaka. Hur mycket fel man än gjorde, och hur elak man än var så fanns ens mamma alltid där. Men inte nu. Och aldrig mer.




Ibland liksom hejdar sig tiden ett slag och någonting alldeles oväntat sker. Världen förändrar sig varje dag men ibland blir den aldrig densamma mer.



Mami


RSS 2.0