Tacksamt

Tack för de grattis jag fick på min födelsedag. Man ska ju inte favorisera vänner men den finaste födelsesången kom från världens bästa prinsessa Meja! Gullhjärta!!!!!

Och ni som glömde ni kan skita på er :)

Neeeej

Imorse gick jag upp strax efter 4 för jag skulle börja 05:30. Har inte sovit på nästan hela natten bara legat och vridit mig så det var en lagom rolig dag på jobbet. Nu har jag skickat in första uppgifterna till sommarkursen och nu är det fröken Lisa-Marie som går och sover! Imorgon fyller jag 25 och jag önskar mig cellulitkräm och kill på ryggen.



God natt.

Good morning!

Nu är jag trött! Inte nu till helgen men nästa åker vi till Stockholm! Då ska jag och allrakärasta syster sjunga singstar... måste öva tills dess.

Pluggplugg

Nu har jag pluggat i 7 timmar så nu ger jag upp för idag!

I övrigt har helgen bjudit på jobb. Dock var jag ledig idag men eftersom jag har pluggat sen jag vaknade känns dagen inte direkt avslappnande. Men på torsdag fyller jag 25 (hemska tanke) och på fredag blir det cowboy & indianmidsommarfest hos marängen! Hoppas hoppas på sol!!!!






Nu ska jag äta calippo och titta på Kalle Blomkvist!

Give me everything

Fyfan vilken mardrömsdag igår. Mycket riktigt började jag kräkas på jobbet.. här hemma låg jag i plågor eftersom Kristoffer sa att jag inte fick dricka så mycket på en gång för att jag bara skulle kräkas upp det ändå. Men när han satt vid datorn svepte jag lite cola... och kräktes. Kristoffer ville bara pussa mig på pannan och när vi skulle sova drog han täcket över näsan för att inte bli sjuk haha han hade även mage att säga att jag LUKTADE SJUK. Tacksamt. Men idag har jag inte spytt, men jag mår fortfarande illa. Hoppas det går över så man kan jobba imorgon, man måste ju tjäna lite kosing inför Rhodos!

Nog om det negativa! Jag har fått tillbaka både matteuppsatsen och hemtentan och jag fick B på båda! Tjohooo! Tyckte att det var riktigt roligt att läsa och skriva om barnlitteratur så man kanske ska ta ngt sånt till c-uppsatsen!

Jaja, nu ska jag ringa och fråga om fader Kjell kan komma med cola till sin sjuka dotter och sen plugga lite!


Aaaaaahhh

Hur illa får man må? Jag tror jag har fått i mig någon bakterie!

Nu måste jag försöka duscha och sen åka till jobbet, ev får jag väl jobba med en spypåse nära till hands. vad är det som händer? Iofs hade jag asont i magen redan igår kväll så vi får se hur detta utvecklar sig.




Åh nej

Lisa: Jag är så glad att Martin och Sara blev tillsammans utanför huset.. jag är så glad att det känns nästan som att vi är tillsammans alla tre!


Jag har nu förstått att jag inte har ett helt sunt förhållande till dokusåpor.

Huga

Jag är inne i någon konstig period där jag är alldeles nykär! Samtidigt som jag har en klump i magen.. märkligt. Visst är det konstigt hur mycket man kan älska en människa?

This is what I´m made of

Typiskt. Jag skulle ju jobba 80 % i sommar för jag ska läsa en litteraturkurs samtidigt men då har de schemalagt mig 100 %! Men tack vare min pärla till teamchef har hon fixat så att jag bara jobbar heltid till 20 juni! Det kanske är ett i-landsproblem detta men för mig som ständigt är stressad och har en puls på 180 går det inte att jobba heltid och plugga samtidigt. Inte förrän jag har fått en mer harmonisk själ haha


Idag betalade vi in det sista till resan! Fy fasen vad skönt att åka iväg en sväng innan skolan drar igång igen! Det finns inget bättre än Grekland. Jag sa till Kristoffer häromdagen att om jag skulle bli miljardär skulle jag ta Kristoffer under ena armen och katterna under andra och flytta till Grekland!

Nu ska jag ner på stan och träffa Jennifer och Kristoffer.. sen ska jag väl hem och plugga lite. Jobb hela helgen!


Ville bara lägga ut en bild på världshistoriens snyggaste pojkvän!


Love like you never been hurt!

In the end, it´s not gonna matter how many breaths you took, but how many moments took your breath away.




Om sanningen ska fram

Upp med mig sa jag!
Har fruktansvärda nacksmärtor.. varför undrar ni säkert?!?! JO för att pappa och jag hade en ståpåhuvudet-tävling igår. Om jag stod på huvudet en minut skulle jag få en hundring hahaha vilket skämt lyckades stå 30 sek endast! Bröt samtliga ben i kroppen.
Nu måste jag upp och städa för min Karin ska komma hit!!!! Och Micke! Han har jag aldrig träffat så det ska bli roligt! Vi ska ut och äta och dra dåliga skämt hela kvällen, cant wait!

oooh hoppas jag är brunast ikväll igen!

Madness

"I have loved to the point of madness;
That which is called madness,
That which to me,
Is the only sensible way to love."
F. Sagan



Ormjävel..

Igår vr jag på hospitalet och undersökte magen lite. Har haft sjuka smärtor i vänstra äggstocken i typ en vecka men de hittade inget konstigt så det är väl bara att se glad ut då antar jag.


Någonting som jag inte är särskilt glad över är min springrunda imorse. När jag hade kommit lite längre än halva spåret ser jag något som ringlar sig över vägen! Förstå min panik då jag såg en silvrig orm ringla sig som ett äckel! Mitt i all panik fick jag för mig att jag skulle knäppa ett kort på honom haha.. tror inte man såg något på bilden för jag skakade som ett asplöv. Jag vart gråtfärdig och åkte hem efter ett varv. Känns som ett nederlag men jag vill inte riskera att kliva på en liten ringlare! Särskilt med tanke på att jag är snabbare än ljuset! Ormen kommer inte ha en chans.

Såhär tog jag upp ormen innan jag sprang vidare!





Nu ska jag duscha av mig eventuellt ormspott och sen packa ihop tvätten och fara till pappa. Jag ska låna hans tvättmaskin sen ska vi äta grillat!

RSS 2.0