114814-4

114814-4


Hur ska jag kunna leva utan dig?
Hur ska jag kunna fortsätta när du inte finns med mig?

Vi bråkade som tokar. Vi stod varann så otroligt nära.

Din röst ekar mitt huvud. Så fort jag blundar ser jag dig. Jag kan inte förstå att du är borta.
 
Du får inte vara borta. Jag kan inte leva utan dig älskade mamma.

Jag kan inte tänka klart längre. Jag känner mig bara så himla tom.

Det känns overkligt. Att det bara är en mardröm. Sen vaknar jag så står hon där med sina öppna armar och säger att hon aldrig kommer att lämna mig, jag är ju allt hon har.

Min största trygghet i livet är borta. Bara sådär.


Mitt liv är inte längre ett liv.



Åh!

Jag kommer inte få några gardiner nästan. Men jag pratar med Maja.

Hos Johan.

Johan har sett på andra sidan häcken (jag vill ha kaka!), medan jag läste nya martina haag-boken.. rooolig!! Imorgon ska jag FÖRHOPPNINGSVIS köpa gardiner.

RSS 2.0