Lilla hjärtat.

Jag tillägnar det här inlägget till min tjej som är på andra sidan jordklotet, jag saknar och älskar dig!




Hemma!

Gud vad skönt det var att vara ute och gå. Det måste jag göra oftare, ville nästan inte ens gå in. Nu ska jag äta lite frukost och duscha! Sen ska jag ut på äventyyyyyyyyyyyyyyyyyr


Frihet!

Jag som snäll och uppoffrande flickvän hade lovat lammet att vi skulle se 1408 igår. Jag åt upp mina morötter sen somnade jag cirka 20 minuter in i filmen. Jag fattar inte varför jag aldrig kan hålla mig vaken? Kan det ha att göra med min fetma? Anyhow. Nu ska jag föra över musik till luren och ta en promenix bort till solariet för att fp lite färg. Jag är nästan genomskinlig!


Onsdag i punkter.

  • Jobb
  • Inplastning av säng
  • Nervsammanbrott pga Lammets oförmögenhet att samarbeta
  • Hjärtinfarkt pga att sängen knappt gick in i källarförrådet
  • Nästan kräkning pga kattens störda kattsand som Lammet älskar
  • Irritation pga utbliven middag.






Men nu är timmen slagen (eh haha) och nu kommer min positiva sida fram! K har varit en hjälte och satt ihop byrån som har barrikaderat halva vardagsrummet halva min livstid känns det som. Jag ska ställa mig och laga maten innan favvo-Gordon kommer på televisionen!

 



Just nu kollar jag på dom här bilderna och undrar varför Kristoffer älskar mig.

 




men trööööööööööööööööööött

Efter en natt med extremt lite sömn är jag nära bristningsgränsen. Nu gör Kristoffer tacos medan jag försöker vara harmonisk efter en kokhet dusch. Snart sömn! Miiiiicket pra!


Söndag.

Jag älskar att vara ledig. Jag skulle kunna vara ledig jämt så jag bara fick skrota omkring och gosa med bebisar och dricka julmust. I fredags var jag och lilla missen hemma och gosade medan Kristoffer var hemma hos moder jord och pluggade. Och igår var jag, BB och Thilde på Birsta och sen var jag i Bosvedjan och kollade på Körslaget och skvallrade tills jag fick andnöd. MEN nu ska jag minsann snart åka till Emlan och spela bingolotto. Det börjar bli kärringvarning på mig så innan jag åker ska jag göra något extremt ungdomligt som att dricka oboy eller logga in på lunarstorm.

Nu ska jag bjuda på några fantastiska bilder från mitt fabulösa liv som lyxfru!



Let me present to you;


Lammet




Latrell Spencer x 3







Meja



Lucas


Lyxfru




Tisdag.

Jobb jobb. Jag är fortfarande lite trött efter utgången i lördags. Men det var mycket trevligt och om ni någon gång ser Fridus ute så bjud henne gärna på en fishermanshot!

Däremot vet jag inte vad det är med den här jävla årstiden. Man blir ju fruktansvärt deprimerad! Jag började just gråta för att allt är så tråkigt och lammet försökte trösta med att vi skulle göra något spontant. "Vi går ut och dricker sprit!" sa han glatt. Ursäkta mig Herr Lamm men det är ju i stort sett det enda vi gör. VARFÖR HÄNDER DET INGET?! Ska man behöva bli gråhårig av ren jävla tristess innan något roligare händer än att Anna Book sjöng på gamla espan i lördags? För att göra mitt liv ännu tråkigare ska vi nu städa, tvätta och handla mat. Sen börjar jag jobba 06:30 imorgon bitti. Ja, jag kunde vara nöjdare just nu.


RSS 2.0