Hrm.

What's it gonna be
Cause I can't pretend
Don't you wanna be more than friends?
Hold me tight and don't let go

Set fire to the rain.

God morgon! Jag är hemma och vänder en snabbis. Har typ sovit 2 timmar inatt pga oljud! Men jag gnäller inte. Nu ska jag fara och jobba i en etta! Tjohoo!
Det är typ snorhalt ute så nu är det ingen speedway som gäller!

Was it I?

Nu har jag äntligen fått reda på att allt min magkänsla har sagt har varit rätt. Stackars dumma jävla brud. Men men karma strikes back once again! :D

Annars har jag varit med Fridus nästan hela helgen. Mysigt! Däremot vaknade jag imorse och var dyngförkyld! Jag som ska jobba både imorgon och på tisdag! Ja jag tänker då inte vara hemma så jag går ändå. Måste ha pengar så jag kan fly landet snart. Nu ska jag åka till bästa pappa så han kan byta till vinterdäck på mitt lyxåk. Sen ska jag återuppta en gammal kontakt! Får se hur lång tid det tar innan vi försöker slå ihjäl varann haha
Fokusera på det fina i livet och låt inte egocentriska människor dra ner dig i deras skit! Bli inte provocerad av människor som gör allt för att göra dig ledsen. Hitta istället någon som får dig att skratta!

Because of you.

But you put on quite a show.
Really had me goin'
But now it's time to go,
Curtain's finally closin'.
That was quite a show.
Very entertainin'.
But it's over now. Go on and take a bow.

Grab your clothes and get gone.
You better hurry up,
Before the sprinklers come on.
Talkin 'bout,
'Girl I love you, you're the one.'
This just looks like a rerun.
Please.
What else is on?



RSS 2.0