Tisdag.

Jobb jobb. Jag är fortfarande lite trött efter utgången i lördags. Men det var mycket trevligt och om ni någon gång ser Fridus ute så bjud henne gärna på en fishermanshot!

Däremot vet jag inte vad det är med den här jävla årstiden. Man blir ju fruktansvärt deprimerad! Jag började just gråta för att allt är så tråkigt och lammet försökte trösta med att vi skulle göra något spontant. "Vi går ut och dricker sprit!" sa han glatt. Ursäkta mig Herr Lamm men det är ju i stort sett det enda vi gör. VARFÖR HÄNDER DET INGET?! Ska man behöva bli gråhårig av ren jävla tristess innan något roligare händer än att Anna Book sjöng på gamla espan i lördags? För att göra mitt liv ännu tråkigare ska vi nu städa, tvätta och handla mat. Sen börjar jag jobba 06:30 imorgon bitti. Ja, jag kunde vara nöjdare just nu.


Kommentarer
Postat av: LinaT

Jag skulle göra allt för att byta liv med dig Lisa:) Du har allt som jag önskar att jag kunde ha..Jobb,en kille som du är trygg med..allt vanligt som hör vardagen till=) Ibland är det svårt att se allt det fina runt sig,& allt det tråkiga hör säkert hösten till ! Jag har bytt nr..hör av mig till dig imorgon!

2009-10-07 @ 23:28:32
Postat av: Frida

haha jaa det får man :o)



Om det var du som skrev vs? För du länkar nämligen aldrig....

2009-10-11 @ 16:21:26
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: frida

Nä då. Men vi får med en Meja på köpet. Bara så du vet. Simon jobbar ju......

2009-10-12 @ 12:51:29
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0