Seriöst.

Jaha, nu vet jag inte riktigt vad jag ska säga. Eftersom att jag tydligen var på efterfest igår så tog jag en taxi imorse när vi vaknade till Thessa som var dålig och kräktes som ett vilddjur haha. Så vi åt pizza och sov vilket var mer än välbehövligt. Sen har vi inte gjort så mycket mer än att vältra oss i ångest. Jag har gnällt hela dagen idag, men sen är jag ju schizo också haha. Nu har jag nyss kommit hem och nu funderar jag på lättaste sättet att ta livet av mig på.

Inatt var jag ambivalent och mina ledord var JA NEJ  JA NEJ JA NEJ JA NEJ. Kul tjej. 

Kommentarer
Postat av: Becca

Låter som det varit en hård helg hos dig :-)

2008-10-26 @ 18:18:51
URL: http://beccans.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0