Släpp taget.

Jobbdagen idag gick ju faktiskt väldigt bra, snabbt och utan problem. Sen var jag och Thessa på barista och snackade skit och ältade lite grann. Nu har jag nyss kommit hem och ska väl lägga mig och kolla på lite Gossip Girl.

Thessa sa idag att "Det går inte att förklara för någon som inte vill bli förklarad för". Snacka om klockren mening i detta sammanhang. Jag är så fruktansvärt trött på detta. Fattar inte ens att jag öht orkar blogga om detta då JAG LAGT DETTA bakom mig. Orkar inte höra fler kommentarer. Jag kan inte säga att jag alltid har betett mig som en ängel men för i helvete, think before you speak. Jag skiter i detta nu.

Kommentarer
Postat av: Therése

you go girl!

2008-10-27 @ 21:14:04
URL: http://cbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0