Scream.

Nerbäddad och svettig. Näe, svettig är jag inte men pigg. Ganska irriterande när klockan ringer 07:15 imorgon bitti. Men det är ju alltid lite lättare att gå upp när det är fredag och en ledig helg väntar. Det ska nog gå imorgon också. Den här helgen ska jag ägna åt att sova och fixa iordning lägenheten för nu är jag trött på kaos.

Har jag berättat att jag numera är djurägare? Jag har köpt en fisk! En stor gummifisk som jag ska ha i en fiskskål. Jag tycker om min fisk. Det gör Emelie med för hon knäppte massa bilder på honom. Han heter Serdar! Serdar kostade bara 29 kronor och det tycker jag är rätt överkomligt.


Kommentarer
Postat av: niccis

haha serdar for 29 spann, det later ju valdigt billigt och bra haha. btw portugisen vill ga ut och dricka kaffe med mig nagon dag, jag kommer formodligen fa men for livet haah

2008-10-17 @ 11:30:30
URL: http://niccis.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0