Detta blir min död.

Under den här dagen har jag INTE haft ont i tanden i cirka 5 minuter. Nu gör det jävligt ont igen. Jag vågar vågar vågar inte ringa tandläkaren. Jag har sån fruktansvärt tandläkarskräck att lugnande tabletter inte ens hjälper längre. Och inga värktabletter har jag heller. Vad i helvete ska jag ta mig till? Jag vet att dom kommer att vilja dra den och det går jag inte med på, då får dom fan slå mig medvetslös först. Nu orkar jag inge mer så jag går och lägger mig. Om jag har tur kanske tanden har lossnat av sig själv när jag vaknar i morgon.

Grattis igen Emelieälskling som fyller 22 i år! Välkommen i kärringligan.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha tack =0)

2008-10-21 @ 22:02:01
URL: http://incorrigible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0