Negativ!

Varför ska jag bara så bitter och negativ hela tiden undrar jag? Jag skulle gissa att det beror på att vintern är på väg. Pappa ringde nyss och berättade att han hade gjort korvstroganoff och skulle ge mig en matlåda. Tror ni att jag tackar och blir glad? Nej, jag säger "KÖTT ÄR MORD". "Men Lisa var inte så avokt inställd till allting". Då var jag tvungen att googla avokt för att bevisa att det inte var ett ord. Avokt var visst ett ord. Nu ska jag bli positiv och se ljuspunkterna i livet tex;






Jag kommer inte på något just nu. Jag återkommer.

Kommentarer
Postat av: Psykosis

AHAHAHAHAHA du har gjort en Rosing...det heter "avogt"

2008-10-08 @ 17:31:44
Postat av: Bex

Det är väl bra att va realistisk. Optimisterna har bara inte sett verkligheten än.

2008-10-08 @ 17:32:27
Postat av: Tony

Ja avogt är rätt... ;)

2008-10-08 @ 20:32:49
URL: http://toonyy.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0