Effektiv!

God dag! Har haft en halveffektiv dag. Har finslipat det sista på matteuppsatsen, fixat oxh skickat in portfolion och pluggat till tentan som jag har på torsdag. Huvudvärken som jag haft de senaste dagarna har börjat släppa lite men huvudet känns fortfarande som det väger typ 100 kilo. Kanske är värmen eller stress..

Lägenheten är ett kaos just nu. Köket ser ut som en byggarbetsplats efter att de har borrat upp ett hål för fläkten och katterna äter numera i vardagsrummet! Soffan ska också ut helst typ på måndag så att pappa kan börja måla om. Det blir ju uppskjutet hela tiden och jag blir galen snart! Måste få tag i en skruvdragare så jag kan få ner den fruktansvärda hatthyllan i hallen också. Kristoffers bror ville ha den, så varsågod säger vi bara. För det är nämligen så att vi har införskaffat den perfekta bänken från jysk! Den där som har funnits i 100 år och har tre korgar under en dyna.

Nej, nu ska jag fortsätta läsa om funktionsanalys och progressionsanalys!



Herregud vilken värdelös blogg jag har! Den är ju så tråkig att man går under! Vilka är det som läser förresten? Svara annars blir jag arg och kommer enbart att skriva om Britt-Maries äventyr i fortsättningen!!


Kommentarer
Postat av: Frida

Jag läser, så skriv för inget mer om katterna nu!

2011-05-21 @ 20:21:59
URL: http://fridelixen.blogg.se/
Postat av: Karin

Jag läser, men jag vill läsa mer om Britt-Marie!

2011-05-22 @ 09:55:02
URL: http://bkarin.blogspot.com
Postat av: Frida.

Jag tittar in ibland jag med!

2011-05-22 @ 17:33:38
Postat av: Maja

Jag läser..

2011-05-22 @ 17:43:56
URL: http://majo.blogg.se/
Postat av: Sis

...du vet att jag hänger här : ) PUSS!

2011-05-23 @ 09:37:20
Postat av: Johan Åström

Jag läser också till och från serru :)



Jag håller med Karin å vill läsa mer om Britt-Marie ;)

2011-05-28 @ 11:16:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0