Hoho.

Har precis kommit hem från Kulturmagasinet. Har varit där sen 10 imorse och pluggat pluggat ätit sushi och pluggat pluggat. Det var otroligt skönt för nu efter känns det faktiskt som det har lossnat litegrann. Det känns som att den här tentan kommer gå käpprätt.. iofs har jag sagt det om dom tidigare två också men NU!!! Nu är det nog dags för första omtentan.

Nu blir det en kort vila innan jag ska fortsätta läsa. Såhär kommer väl mina dagar se ut fram till tisdag. Sen är jag ju uppe i H-sand hela veckan på innevecka sen far jag och Kristoffer till systeryster och är där hela helgen. Ett besök till Kolmården är inbokat också! Jag kan behöva lite miljöombyte efter all fokusering på skolan nu med praktiken och tentan. Det känns som att jag inte ens hinner andas. Till nästa tenta måste jag bli mer strukturerad för att jag inte ska behöva få stresshjärta veckan innan.

Nu vet ni.


Kommentarer
Postat av: Emelie

När har du tid över för dina favoriter då??

2010-04-29 @ 15:42:03
URL: http://incorrigible.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0