Lång dag!

Imorse fick jag ett samtal från pappa "Du, det är lite kris här... jag har tappat mina bilnycklar." Okej om han hade varit typ i skönsberg men han var på helgtur uppe i KRAMFORS! Så först fick vi åka hem till honom och hämta reservnyckeln, sen försöka ta oss dit (liten by typ) och sen brumma hemåt igen. När vi kommit till h-sand ringer pappa och frågar om vi inte vill ha lite pengar att handla för på dollarstore haha. Så då for vi dit. När vi kommit typ till Sörberge ringer pappa igen för då kommer han inte in eftersom han inte lagt ut någon extranyckel! Så då far vi dit och lämnar den och ska åka iväg till Birsta. När vi kommit till typ gärdehallen ringer pappa och svär för då har jag gett honom fel nyckel hahaha vilket kaos!

Till sist for vi på Cervera med ett presentkort (som grattis till förlovningen) på 500 kronor från Kristoffer farmor och farfar. Av någon anledning köpte vi en stavmixer, Kristoffer sa att den var bra att ha!

Kommentarer
Postat av: Monica Skog

Dedär va minst sakt roddigt.Grattis till förlovningen de har jag nog missat.Jag har så ont i ryggen nu(ryggskott)inte alls roligt.Sköt om dej ,hoppas skolan går bra.Kramar från Faster

2011-02-07 @ 18:04:17
Postat av: Frida

haha borde inte typ allt annat i affären varit ett bättre val?! ;)



Fast iofs. När det kommer en bäbis är en stavmixer JÄTTEBRA att ha :)



När kommer du till mig!? :)



Puss och knull, mitt lilla hjärtegull.

2011-02-07 @ 22:12:35
URL: http://fridelixen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0