Yeey!

Idag skrev jag in mig på checkers, köpte 10 lektioner + teoripaket och bokade körlektion! Iiiih, bättre sent än aldrig!




Vad..
hade du på dig idag?
Jeans, en längre tunikavariant, skinnjacka och mina guldisar :p
har du gjort under dagen? Övningskört, varit på checkers, shoppat och handlat mat.
har du för frisyr? Just nu uppsatt.
ska du göra innan dagen är slut? Ska väl kika igen körkortboken är planen iaf.
har du inte hunnit med idag? Gått på bolaget och ringt a-kassan.
ska du göra imorgon? Jobba och mysa med Snorhan.
Vill du göra i helgen? Jag vill ta det lugnt, och så blire! :D
åt du senast? Wok
Allra bästa med dig? Min fantastiska humor!.... och ironiska sida.
Ogillar du hos dig själv? Fettet.
 

När..
Vaknade du i morse?
runt 12
Är du rädd? Typ jämt.
Grät du senast? Igår, iaf på låtsas för att Johan skulle tycka synd om mig haha!
Skrattade du senast? Idag
Var du på fest senast? ingen aning
var du kär senast? var? Nu är jag väl kär en skvätt :p
gjorde du senaste något du egentligen inte ville? Förut när jag kände mig tvingad att äta godis!
Gav du en komplimang senast? Igår för Jennifers kritvita tänder :D

Vem..
Kramade du senast? Johanälskling
Saknar du? Mamma
Kysste du senast? Johan Robert Åström
Vill du spotta på? slynor
Skulle du vilja se ut som? Världens snyggaste Beyonce
Gjorde dig arg senast? Johan


Antingen eller..
Glass eller Godis?
Godis näe båda!
Morgon eller kväll? Kväll.
Skidor eller pulka? PULKA!
Julafton eller födelsedag? Födelsedag! Julen är bara sorglig för tillfället.
Häst eller hund? Hund.
Hjortron eller blåbär? Hjortron
Sol eller bada? ååh båda
Röd eller blå? röd

Kan du..
Simma fjärilsim?
yes
Stå på ett ben? yes
Sjunga riktigt höga toner? absolut inte
Baka? oftast inte
Göra volter? Har iaf kunnat förut. Med tanke på min nuvarande smidighet  vill jag inte prova.
Hoppa upp på en häst med sadel? Det betvivlar jag.
Ditt eget mobilnummer? Yes.

Har du..
Pallat äpplen?
japp
Tagit en främling på rumpan? Inte vad jag kan minnas.
Tappat något värdefullt i toaletten? Tappade ett puder i toaletten i GBG. Men jag vart inte nämnvärt ledsen :p
Sett en hel porrfilm? hmm, kommer inte ihåg.
Skrikit åt en lärare? Kan inte tänka mig att jag skulle skrika åt nån.
Blivit dumpad? Japp
Förlorat någon nära vän? Hmm.
Varit i Asien? Nope
Kysst någon och sedan ångrat dig? Eh ja.
¨


Gud vad fjantig jag är haha :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0