Hello my new friend!

Hello my new friend IPREN! Trodde jag skulle bli tvungen att skära upp handlederna imorse när jag vaknade klockan sex första gången med världens värsta tand(kötts)värk!!!! Fick åka upp till sjukhusets apotek och köpa värkisar :D

Sen åkte Snorhan (mitt nya smeknamn på snorungen Johan) till Stockholm och jag dränkte mina sorger i bakad potatis och lösgodis! Det är toppen för figuren! Har aldrig riktigt trott på det där men träning ändåså :p

Sen var majabaja här och pratade bajs. Som vanligt! :p

Jag satt även och väntade på att När lammen tystnar skulle börja 22:50. MEN JAHA, jag hade visst inte trean!!!! Skitfan.

Kan inte somna nu heller även fast jag måste upp tiiiidigt, börjar ju sju. Åh typiskt :(





Äh, fridens liljor...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0