Håhåjaja.

Jag antar att det är när man är som mest inställd på att ha roligt som man har tråkigt. Lördagen sög. Det enda jag gjorde var att leta efter dom jag kom dit med. Sen när de väl stängde hade jag inte min telefon heller och då vart jag ännu mer jävla less eftersom jag inte hade några nycklar hem, Träffade snorhans kompis utanför och lånade hans telefon och jag trodde jag ringde Johan men jag ringde eg Frida. Typ. Iaf Fridas nummer med en siffra fel haha. Det enda numret jag kom på i huvudet var Jennifers karls som har världshistoriens enklaste nummer. Jag kom hem till sist iaf med alla mina saker.

Igår sov jag med och kollade på desperate, sen var Tony förbi en sväng på kvällen så vi kikade på Top Model!



Stackars stackars. Sen var det bra så.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du verkar inte ha de lätt du gumman =0)

2008-04-08 @ 19:15:52
URL: http://Incorrigible.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0