Fantastiskt.


Idag har jag budat på mina semesterveckor. Skulle sitta riktigt fint om jag inte fick semester veckorna jag är borta. Speciellt med tanke på att vi varken har ombokning eller avbeställningsskydd på resan. Kan man inte lägga till sånt??!!!! Jävla helvete. Jaja, det är väl som det är med den saken. Imorse klev jag upp 04:45. Men dagen har gått bra och nu har jag precis kommit hem och ska ta en dusch innan jag ska träffa fröken Persson ute i Birsta. Hon ville tydligen visa mig en bikini, vad glad hon kommer bli om hon får resa själv till turken. Men det är säkert bra för hennes utveckling!





Notera vad fruktansvärt snygg och spexig jag kan vara när jag är bakis!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag har inga pengar på mobilen, men ring mig imorgon. Å du SKA följa med på lördag annars blir de pisk!!

2009-02-26 @ 21:55:13
URL: http://incorrigible.blogg.se/
Postat av: Sanna

Oh la la la

2009-02-27 @ 14:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0