Ledig.

Jag fattar inte ens att jag är ledig idag. Jag vaknade av att telefonen ringde imorse klockan nio från skyddat nummer och när jag svarade var det någon som sa "Ja hej, det är ****". Jag har förmodligen aldrig varit så nära en hjärtinfarkt. Men det visade sig att det var min gamla hyresvärd och att min nya klänning hade kommit till honom igen. Hoppas den passar annars kommer jag tappa det. Men nu ska jag upp och äta frukost, tvätta, städa och sen ska jag och T-gull ut och äta middag. Det ska bli mycket trevligt. Något som inte är speciellt trevligt är en liten jävla brudjävel som tydligen har ett horn i sidan till mig helt utan anledning.
Lägg av eller dö säger jag bara.





Alltså fy fan vad roligt jag har hela tiden. Det ser ut att bli det bästa året ever!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men där var det ju inga bröst jue;P

2009-02-10 @ 09:51:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0