Snart helg.

Nu är det bara två arbetsdagar kvar innan jag åker ner till syster och Maja. Jag saknar dom!!! Tyvärr så är en rejäl rengöring av lägenheten högst nödvändig innan jag åker. Men jag tar det imorgon. Jag älskar att skjuta upp saker. Ikväll ska jag försöka lägga mig tidigt även om jag vet redan nu att det är en ren lögn. Men det är bra att ha visioner I guess. Men nu ska jag nätshoppa en klänning till min födelsedag. Dock tyckte Jennifer att jag hellre borde ha en t-shirt där det står "jag fyller år så fyll mig med så mycket gratis sprit som ni bara kan". Jag framförde en önskan om att bli buren hela den dagen men hon lät jävligt negativ. Tråkig attityd!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Saknar dig massor, det är superkul att du kommer ner!! Puss Sis

2009-02-11 @ 19:45:42
Postat av: Lina

Äh gör inte det.. så där säger man ju..det var ju som att jag sa en gång till en som har en utvecklingsstört syskon att jag var ett mongo/cp..så skit i det..haha..tänk om man alltid skulle skämmas för det man sagt..då skulle jag aldrig kunna gå ut igen..

2009-02-12 @ 11:42:47
Postat av: therése

goodbye babe! hoppas du får en kanonhelg i sthlm! puss

2009-02-12 @ 17:31:11
URL: http://cbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0