Mitt i kaoset.

Imorgon åker Thessa till andra sidan jordklotet och här sitter vi kvar. Men hon kommer ju inte vara borta föralltid även om jag kommer sakna henne jättemycket! Vi hade en sån sjuk vinter, men roligare får man leta efter!
Jag älskar dig gullan!


Bild från kvällen då man kan säga att  hela mitt liv gick åt helvete hahaha




I alla fall. Nu måste jag försöka samla ihop mig innan jag börjar jobba klockan 16. Jag måste fila naglarna, jag har tvingat med mig jennifer för att göra gelenaglar nästa vecka. Mina ser så sorgliga ut nu när varannan är lång och varannan är kort och dessutom är alla jävligt skeva. Någon jävla måtta får det fan vara. Jag har dessutom hittat klänningen som jag ska ha på mig när jag fyller 23 och Jennifer ska bära omkring på mig en hel dag! Jag ska beställa den inatt när jag kommer hem. Om den finns kvar då vill säga. Gör den inte den kommer jag få ett nervsammanbrott. Jag har ju knappt 4 månader på mig.




Jag hatar dig ditt jävla as. Hoppas du får vinterkräksjuka och klamydia.

Kommentarer
Postat av: Therése

baby :') jag kommer sakna dig också! vi får hålla kontakt via facebook och bloggen!





ps. vilken charmerande bild du hittade på mig. haha



PUSS!!! <3

2009-02-17 @ 18:26:25
URL: http://cbradshaw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0