Han som tar men aldrig ger.

Ja herregud. Nu är jag precis hemkommen från jobbet och nu är det in i duschen med mig och sen ner i säng. Jag skulle behöva massor med tid åt att; sova och fundera. Jag har haft dunderhuvudvärk nu i flera dagar bara för att jag funderar så mycket. Min hjärna är inte så van att tänka speciellt mycket. Snacka om att den har fått gå på högvarv senaste veckorna. Nog om det, om två veckor åker jag ner till Stockholm och umgås med syster och Maja.

Igår var jag hos Mattsson;


Mycket fint.


Kommentarer
Postat av: Karin

dunken och pucko i köket, en ung kvinna med graivdmage... jag längtar hem till norrland...

2009-02-01 @ 22:58:17
Postat av: Lina

Tutt fröken;P När ska vi umgås då? eller man kanske inte duger nu mer=P

2009-02-02 @ 17:41:16
URL: http://linamarlene.blogg.se/
Postat av: T

we need to chat! kaffe imorgon eller på onsdag??

2009-02-02 @ 18:37:56
URL: http://cbradshaw.blogg.se/
Postat av: Lina

Du väger väl inte mer än ett asplöv du!

2009-02-03 @ 14:11:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0