You´re mine.

Dagen igår gick bra fast vi spenderade i princip hela dagen på vårdcentralen. Fick så otroligt ont i magen på eftermiddag/kväll men jag tror det kan ha varit för all stress. Idag har jag inte stressat lika mycket och idag har jag inte haft ont alls. Vi har varit på förlossningsinfo på sjukhuset och sen har jag träffat Lina och Sanna, mycket trevligt!
 
Något som inte är lika trevligt är att det några gånger hänt att jag börjat kräkas. När jag sover. Alltså jag hinner bara vakna sen måste jag kräkas. Barnmorskan trodde det berodde på all halsbränna och att det lättare kommer upp när man ligger ner. Nu ska jag börja bulla upp med 5 kuddar så jag kanske slipper detta otäcka fenomen. 
 
Här kommer några bilder:
 
 
Brittan gillar att kolla fram bakom hörn, så den här synen är en återkommande trend hemma hos oss!
 
 
 
Finaste pappan och finaste Pontus spanar in kalendern pappa fick av mig i julklapp, den är såklart fylld med bilder på Britt-Marie!
 

Kommentarer
Postat av: Pontus

Finaste tjejen du. :) <3

2014-01-17 @ 09:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0