Vildhjärta.

Mitt bloggande går lika mycket upp och ner som mitt humör. Som min vikt tänkte jag säga först men den går bara stadigt uppåt dessvärre. Vi har flyttat till vår nya lägenhet och vi trivs som fisken i vattnet här. Skönt att få ordentligt med plats!
 
Pappa bor för närvarande på medicinskt rehab i H-sand. Han kämpar på med sin rehabilitering och vi är där så ofta vi kan. Men jag saknar honom ändå varenda dag vi inte ses. 
 
Annars vet jag inte riktigt så här kommer lite bilder att vila ögonen på:
 
 
Jag och den blivande fadern på julafton
 
 
 
En liten bild från nyårsafton som vi firade hemma hos Sasha och Lisa, det var trevligt!
 
 
Jag och bumlingen nu i vecka 32. Hej vad det (INTE) går. 8 veckor kvar, kämpa på!
 
 
 
 
Imorgon blir en lång dag med både besök hos barnmorskan och läkaren, så nu ska jag ta Pontit i handen och gå och lägga mig. God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0